וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלי בתאילנד: חטף פיל כדי להמנע ממעצר

1.5.2007 / 8:30

יורם בן חמו גרם לתאונה ונמלט מהמקום. במנוסתו חטף באיומי סכין פיל, החיה הלאומית בתאילנד. העונש שנגזר עליו - קנס בלבד

שוב התייר הישראלי מקדם את המוניטין שלנו בעולם למקומות חדשים, והפעם - בתאילנד. יורם בן חמו, ישראלי שביקר בתאילנד, הורשע השבוע כי חטף באיומי סכין גור פילים, החיה הלאומית במדינה, והפך אותו לבן ערובה. זאת, לאחר שגרם לתאונת דרכים ונמלט מהמשטרה.

בידיעות אחרונות דווח כי האירוע התרחש בשבת האחרונה בעיירה נקון סקון שמדרום לבנגקוק. בן חמו, שהיה בדרכו לבירה, ככל הנראה נהג בגילופין. מחקירת המשטרה המקומית עולה, כי הוא התנגש בשלוש מכוניות ופצע אופנוען, ואז נמלט רגלית מהמקום. שוטרים שהוזעקו לעיירה פתחו אחריו במרדף.

תוך כדי מנוסה,בן חמו חטף סכין קצבים מרוכל ואסף גור פילים שמצא באחד החצרות. אז, הוא איים על השוטרים שיפגע בפיל, סמלה הלאומי של ממלכת תאילנד, אם לא יניחו לו. צוות משא ומתן שהוזעק למקום הציע לבן חמו סיגריה. השוטרים השתלטו עליו בעת שניסה להדליק אותה, וכך המשבר הגיע לכדי סיום.

בחקירתו סיפר בן חמו, בן 45, כי טעה בנסיעתו בדרך לבנגקוק. לאחר שפגע במכוניות, נטש את רכבו וברח ליער סמוך מחשש שייעצר. כאשר מצא שם את גור הפילים, החליט, לדבריו, להפוך את הפיל לבן ערובה כדי להמנע ממעצר.

הפרשה הזו גררה סערת רוחות בבנגקוק, בשל העונש הקל שהוטל על בן חמו - קנס בסך 500 בהט, שהם כששים שקלים בלבד. העיתונות בתאילנד מתחה ביקורת חריפה על הבחירה בעונש קנס בלבד, על מי שאיים לפגוע בסמל המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully