וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוליגרך שחובר לו יחדיו

30.4.2007 / 10:11

ארקדי גאידמק מסמן יעד חדש: ראש עיריית ירושלים, בעקבות סכסוך עם ראש העירייה לופוליאנסקי. "החלטתי לשנות את העניינים"

ארקדי גאידמק החליט שהוא לא מסתפק בכדורגל, רדיו, צדק חברתי ושיפודים - היעד החדש שלו הוא עיריית ירושלים. האוליגרך החברתי הודיע שיתמודד על ראשות עיריית ירושלים, ומכריז "אין לי ספק שכל העיר תבציע עבורי".

הגורם למהלך החדש הוא סכסוך שפרץ בינו לבין ראש עיריית ירושלים אורי לופוליאנסקי באשר לקיום מצעד הווטרנים - ותיקי הצבא הרוסי מתקופת מלחמת העולם השנייה. לופולואנסקי סרב לאפשר לווטרנים לקיים את הצעדה המסורתית שלהם ליד בית העירייה בשעות פעילותה.

גאידמק, שמממן את הארוחה החגיגית במצעד הווטרנים אמר לידיעות אחרונות כי "ראש העיר הוכיח כי אינו ראוי להוביל את ההנהגה על עיר הקודש". לדבריו, בעקבות התקרית הזו החליט לרוץ לראשות העירייה.

"החלטתי לשנות את העניינים" אומר גאידמק לגלי צה"ל, ומוסיף "לא יכול להיות שראש העיר יאפשר מצעד להומוסקסואלים, אבל לא יאפשר מצעד לווטרנים. זו בושה. בושה לעם היהודי". גאידמק אומר כי הוא לא מתכוון לרוץ לתפקיד עם פוליטיקאים, שכן אינו זקוק לתמיכתם אלא ל"תמיכת העם", כדבריו.

מעיריית ירושלים נמסר לגלי צה"ל כי "בניגוד לנאמר, ראש העיריה אורי לופוליאנסקי מאפשר לווטרנים לצעוד ובעבר אף הצטרף וצעד עמם. עיריית ירולשים תמשיך לתמוך בפעילות הווטרנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully