וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משטרת סקוטלנד מתגלה במערומיה?

27.4.2007 / 8:34

חשפן סקוטי הואשם בהתחזות לשוטר, לאחר ששתי שוטרות טעו וחשבו שהוא קולגה. "הן ראו אותי מופיע, ואז ביקשו שאתלווה אליהן לתשאול"

סטוארט קנדי היה לבוש בבגדי השוטר המזויפים שלו ועמד מחוץ לבר באברדין שבצפון סקוטלנד, כששתי שוטרות הבחינו בו. השוטרות, לבושות בבגדים אזרחיים, ניגשו לקנדי, חשפן סקוטי בן 24, וטעו לחשוב שהוא שוטר אמיתי. כשגילו מה עיסוקו האמיתי, הן ויתרו על חתימה, ובמקום זאת העדיפו להגיש נגדו תלונה על התחזות לשוטר.

על המופע שלו, לעומת זאת, הן לא ויתרו. קנדי סיפר לסוכנות הידיעות הסקוטית, כי אמר להן שהוא חשפן, וכי השוטרות צפו בו מופיע במועדון לפני שלקחו אותו לתשאול. "מיד אמרתי לשוטרות שאני חשפן, אבל הן לא האמינו לי", סיפר, "הן צפו במופע, ואז ביקשו ממני להתלוות אליהן לתחנה. עכשיו אני צריך לחכות ולראות מה יקרה".

במשטרה, התלבושת והאביזרים שקנדי לבש (ואז לבש פחות) הוחרמו, ולאחר מכן הוא הואשם בהתחזות לשוטר ובנשיאת נשק. קנדי, חשפן בלילה וסטודנט לגנטיקה ביום, טוען שפרנסתו ניזוקה בעקבות המקרה. הסיבה לכך, כמה אירוני, היא כי המדים המזויפים שלו עדיין בחזקת המשטרה, וכעת אין לו בגדים.

בסוכנות הידיעות הצרפתית דווח כי טרם ידוע אם המקרה יגיע לבית המשפט. משטרת מחוז גרמפיאן אישרה שגבר בן 24 הואשם בלבישת מדים ונשיאת נשק משטרתי במקום ציבורי, וכי דו"ח בנושא נשלח לתביעה. "כיוון שהחקירה נמשכת, איננו יכולים להגיב מעבר לכך", אמרו במשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully