וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסין הנשים מצוות, והגברים מצייתים

26.4.2007 / 18:49

משרד התיירות הסיני יהפוך כפר קטן לאטרקציה תיירותית. הטוויסט? בכפר זה הנשים שולטות והגברים כנועים. מי שלא מציית - נענש

החברה המסורתית בכפר לונגשויהו שבמחוז סימ'ואן בסין, רואה בנשים את הגורם הדומיננטי, ואילו הגברים הם יצורים כנועים וצייתנים, שאמורים, על פי המסורת, למלא אחר כל פקודה שניתנת מפי אישה. הכפר, שגודלו כ-2.3 קילומטרים מרובעים, מוכר באזור כ"כפר הנשים", ותושביו עוקבים אחר חוק אחד פשוט: "נשים מצוות – גברים מצייתים". עתה, משרד התיירות הסיני מבקש לרתום את הרעיון המסורתי לטובת הגדלת מספר התיירים, ומנצל את המודל הכפרי כדרך למשוך מטיילים לאזור.

משרד התיירות מתכנן להפוך את הכפר לאטרקציה תיירותית, וישקיע, על פי התוכנית, כמעט 40 מיליון דולרים בשיפור התשתיות והכבישים בכפר, ובבניית בתים בו. בסופו של דבר, כאשר יושלם הפרוייקט ב2010, על פי ההערכות, ייאלצו המבקרים בו להשתתף במשחק תפקידים ולקבל על עצמם את התפקידים המסורתיים של הכפר, לפי מינם.

הנשים שיבקרו בכפר ישחקו את תפקיד הגברת, המצווה על הגברים לעשות כפי רצונה, ואילו הגברים יתנהגו בדרך כנועה וצייתנית, וימלאו אחר כל פקודותיהן. גבר שימרה פי אישה, ייענש במגוון עונשים יצירתיים, כמו שטיפת כלים במסעדה מקומית.

בינתיים מבקשים בסין עזרה במימון הפרוייקט. בכירי משרד התיירות הסיני אמרו כי הם יקבלו בברכה כל משקיע פונציאלי, מכל רחבי העולם, שירצה להיכנס כשותף למיזם הכפרי, שיישא את המוטו "נשים לעולם אינן טועות, וגברים לעולם אינם מורשים לסרב לבקשתה של אישה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully