וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרץ: מוכן לחילופי תיקים עכשיו

26.4.2007 / 18:13

יועציו של שר הביטחון אמרו כי הוא מוכן לקבל את תיק האוצר. לדבריהם, "זו תהיה הצהרת כוונות של הממשלה". מוקדם יותר הורה מזוז לאולמרט למנות שר אוצר

יועציו של שר הביטחון עמיר פרץ אמרו היום, כי הוא מוכן לקבל לידיו את תיק האוצר במקום תיק הביטחון באופן מיידי. בקול ישראל דווח, כי יועציו הוסיפו, שחילוף תיקים מיידי יצביע על כוונתה הרצינית של הממשלה לטפל בפערים החברתיים בישראל.

מוקדם יותר היום, הורה היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז לראש הממשלה אהוד אולמרט למנות בהקדם שר אוצר, ולא להחזיק בעצמו בתיק האוצר בתקופה שבה השעה עצמו השר אברהם הירשזון ממשרד זה.

במכתב ששוגר מלשכתו של מזוז, נמסר כי "היועץ המשפטי סבור כי קיימת בעייתיות משפטית בכהונתו של ראש הממשלה כממלא מקום שר האוצר, וזאת בעיקר נוכח החקירה הפלילית המתנהלת בעניינו של ראש הממשלה בנוגע למעורבותו בהפרטת בנק לאומי בעת כהונתו כשר האוצר".

כבר בתחילת השבוע אמר פרץ בראיון לגלי צה"ל, כי אם ינצח בפריימריז על ראשות העבודה, היעד המרכזי מבחינתו הוא תיק האוצר. "אני לא רוכב על דמם של אחרים - אני מקוה שהירשזון ייצא נקי", אמר. "אבל זו המטרה שלי. הכלי זה לנצח בפריימריז, המטרה - תיק אוצר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully