וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו נגד ריצ'ארד גיר

26.4.2007 / 14:53

הסערה הציבורית שהתעוררה כשגיר נישק בפומבי אחת מכוכבות בוליווד לא נרגעת. היום הוצאו נגד השניים צווי מעצר בגין מעשה תועבה

סאגת הנשיקה ההודית של השחקן [[ריצ'ארד גיר]] לא נגמרת. הסערה הציבורית, שהתעוררה אחרי שגיר נישק וגיפף בלי בושה מול אלפי הודים את כוכבת בוליווד שילפה שטי, תופסת תאוצה, ובעקבות שתי תלונות רשמיות של אזרחים הודים הוצאו היום צווי מעצר נגד גיר ושטי, בגין ביצוע מעשה תועבה. החיבוק הפלילי בוצע על ידי גיר על במת אירוע להגברת המודעות ל[[איידס]] שנערך בניו דלהי החודש.

גיר אולי יכול לישון בשקט, אבל שטי חייבת לקחת את העניין בכובד ראש: במספר מקרים בעבר, אירועים כגון זה הביאו לסיום הקריירות של כוכבות גדולות בהודו, שהוקעו על ידי הציבור ההודי והוחרמו על ידי תעשיית הבידור המקומית. מעבר לסיכון המקצועי, החוק ההודי מאפשר את הכנסתם של גיר ושטי לכלא לשנתיים ואף קניסתם ב-2,000 רופי (200 שקל, לא נורא). כל זאת, למרות המיניות המרומזת שניתן למצוא בכוריאוגרפית הריקוד והשירה של סרטי בוליווד.

בהודו השמרנית הפגנת חיבה בפומבי היא לא-לא חברתי חמור, ואחרי ההשתובבות הבימתית של השניים פרצו בערים המרכזיות בהודו מהומות גדולות. בסוכנות הידיעות הצרפתית דווח, כי הינדים קיצוניים ארגנו הפגנות וצעדות מחאה, במהלכן נשרפו בובות בדמותו של גיר.

גיר, בחור חובב הודים בדרך כלל, מבקר תכופות בתת היבשת, מעבר למאמציו להגברת המודעות לאיידס במדינה מוכת ה-HIV, כאורחו של המנהיג הטיבטי הגולה ה[[דאלי לאמה]]. עתה הוא הבהיר להודים, דרך שטי, כי הוא "מצטער אם פגע ברגשות העם ההודי" וביקש להעביר מסר להרגעת הרוחות הסוערות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully