וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר נאנס באכזריות במהלך קומזיץ

איתמר בטיטו

25.4.2007 / 12:14

אירוע יום העצמאות הידרדר לאונס אכזרי באמצעות תפוחי אדמה לוהטים על חוף הים בנהריה. הקורבן, בן 40, עבר ניתוח ומצבו טוב

גבר בשנות ה-40 לחייו, שבילה את ערב יום העצמאות בחוף הים בנהריה יחד עם חבריו, הובהל לפנות בוקר לחדר המיון של בית החולים בנהריה, לאחר שעבר התעללות מינית קשה שכללה גם אונס ומעשי סדום בעזרת תפוחי אדמה לוהטים.

צוות חדר המיון הפעיל מיד נוהל חירום למקרי אונס ונפגעי תקיפה מינית ועירב את המשטרה בעניין. האיש, שנראה המום ובקושי, סירב לדבר עם האחיות במשמרת, ככל הנראה מחמת הבושה, והתעקש לספר על האירוע רק לרופא.

הוא נבדק על ידי כירורג ואורולוג, ונמצא כי הוא סובל מדימום פנימי. מדבריו עולה, כי הוא וחבריו חגגו כל הלילה, וככל הנראה, עקב שתייה מרובה התפתח האירוע החריג והקשה בו הוא הפך קורבן להתעללות מינית קשה מצד חבריו. לאחר שחבריו סיימו לבצע בו את זממם ובעודו בהכרה מעורפלת, הם המשיכו להתעלל בו והחדירו לגופו דרך פי הטבעת שני תפוחי אדמה לוהטים.

האיש טופל על ידי צוות רב-מקצועי שכלל גם את השירות הסוציאלי. ד"ר אריה איזנמן, אחראי המחלקה לרפואה דחופה בחדר המיון, ציין כי מדובר במקרה חריג וקשה ביותר. "האיש הגיע אלינו כשהוא בהלם מוחלט. הוא נבדק, טופל והועבר מיידית לחדר הניתוח לאיחוי הפגיעות". במהלך הניתוח, הוצאו תפוחי האדמה מגופו. הדימום נעצר והפצעים נתפרו בעדינות רבה. כעת, מחלים האיש מהפגיעות ומתאושש מהטראומה הקשה שחווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully