וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט: חובתנו לנופלים - לחתור לשלום

22.4.2007 / 20:24

ראש הממשלה אמר את הדברים בטקס הזיכרון בגבעת התחמושת בירושלים. אירועי הזיכרון נפתחו עם צפירת זיכרון

"זוהי חובתנו לנופלים, לבני המשפחות, ולכל אזרחי ישראל, לעשות כל מאמץ אפשרי כדי לצלוח את הדרך הארוכה המוליכה אל מניעת המלחמה ואל השלום" - כך אמר הערב ראש הממשלה, בנאום שנשא בעצרת זיכרון לחללי מערכות ישראל בגבעת התחמושת בירושלים.

אולמרט הוסיף ואמר כי "לעולם לא נתייאש מלהגיע לשלום הנכסף. אנו קשובים למתרחש מעבר לגבול, ושומעים גם את התחזקות הקולות המתונים".

מוקדם יותר היום פורסם מכתב ששלח ראש הממשלה למשפחות השכולות. "לאורך 59 שנות קיומנו, מלחמה אחר מלחמה וגם בימי שגרה, שילמנו בדם מיטב בנינו, למען עתיד הכלל ולמען התקווה לחיות בארצנו בשלום", כתב אולמרט.

הוא הוסיף וכתב "אתן המשפחות השכולות שילמתן את מחירה הנורא של התקווה הזאת. ביום זה אנו ניצבים לימינכם - הנושאים בקרבכם את זכר הנופלים מדי יום - בהבטחה ובשבועה, כי נזכור את הנופלים וכי זכרם יישאר חקוק על לב האומה לעד".

העצרת המרכזית - בכותל המערבי

בשעה שמונה בערב נשמעה צפירה בת דקה בכל רחבי הארץ, ומיד לאחריה החלו עצרות הזיכרון. העצרת המרכזית נערכת ברחבת הכותל המערבי בירושלים.

מחר בשעה 11:00 תישמע צפירה נוספת, באורך שתי דקות, ולאחר מכן ייערכו עצרות וטקסי זיכרון ב- 43 בתי עלמין צבאיים ברחבי הארץ, כמו גם ליד האנדרטה לחללים הבדואים בצומת המוביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully