וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלק בולדווין משיבון

22.4.2007 / 0:19

השחקן השאיר לאירלנד, בתו בת ה-11 מנישואיו לקים בייסינגר, הודעה בה הוא צורח עליה "את חזירה קטנה וגסת רוח" משום שלא ענתה לו

היחסים העכורים בין שחקני הקולנוע הגרושים, אלק בולדווין ואישתו לשעבר קים בייסינגר, הגיעו לשיא חדש ביום חמישי, לאחר שהקלטה של הודעה זועמת שהשאיר בולדווין לבתם המשותפת פורסמה בתקשורת. באתר 'פוקס ניוז' דווח, כי בהקלטה של ההודעה, שהושארה במשיבון בביתה של בייסינגר, בולדווין מכנה את בתו בת ה-11, אירלנד, "חזירה קטנה, גסת רוח וחסרת התחשבות".

ככל הנראה, בולדווין אמר את הדברים בעת תסכולו על כך שבתו לא היתה בבית בשעה ששיחת הטלפון השבועית ביניהם היתה אמורה להתקיים. על כן שאג עליה אביה "אין לך אפילו את השכל או ההגינות של בן אדם נורמלי". בהמשך ההקלטה אומר בולדווין "לא מזיז לי שאת ילדה בת 12 או בת 11 או שאמא שלך היא קוץ בתחת ושלא אכפת לה מה את עושה. מבחינתי, זו הפעם האחרונה שאת משפילה אותי בשיחת טלפון". בסיום ההודעה הוא אף מזהיר את בתו שהוא מתכנן לטוס מניו יורק, שם הוא מתגורר כרגע, ללוס אנג'לס רק כדי "לנער אותך ולהעמיד אותך במקומך בנושא הזה".

דוברו של בולדווין פרסם הודעה לפיה השחקן בן ה-49 מתכוון "לעשות בדיוק את מה שבייסינגר לא מסוגלת לעשות – לסתום את הפה בהתאם להוראת צו בית משפט". לדבריו, ההקלטה הודלפה לתקשורת על ידי בייסינגר ועורכי דינה בניגוד לצו בימ"ש. בהודעה נכתב כי "על אף שאלק מכיר בכך שעליו לנקוט בלשון שונה כשהוא מחנך את בתו, מכריו ומקורביו מבינים מה עבר עליו בשש השנים האחרונות".

דובריה של קים בייסינגר אמרו כי "ההודעה מדברת בעד עצמה".

בולדווין ובייסינג'ר נישאו בשנת 1993 והם מנהלים מאבק משמורת ממושך על בתם אירלנד מאז גירושיהם בשנת 2001.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully