וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק: מלחמת לבנון השנייה - כשלון

20.4.2007 / 0:01

אהוד ברק, המתמודד על ראשות מפלגת העבודה, אמר כי פרץ ואולמרט הם "מוכשרים ובעלי כוונות טובות, אבל יש צורך באנשים עם נסיון"

המועמד לראשות מפלגת העבודה אהוד ברק כינה אמש את מלחמת לבנון השנייה "כשלון", שנבע לדבריו מחוסר הנסיון של ראשי המדינה. ברק אמר כי אין ספק שראש הממשלה אהוד אולמרט, שר הביטחון עמיר פרץ והרמטכ"ל דן חלוץ הם אנשים מוכשרים ובעלי כוונות טובות, "אבל מה שארע במלחמה מעיד על כך שדרוש יותר נסיון". לדבריו, במבחן התוצאה התברר כי "היה צורך באנשים עם ניסיון רב יותר".

ברק דיבר אתמול בחיפה בכינוס בוגרי הפנימיות הצבאי. בגלי צה"ל דווח, כי ברק הוסיף ש"לאחר שישקע האבק ממסקנות ועדת וינוגרד, ענן כבד ירחף מעל הצמרת המדינית והבטחונית".

לדברי ברק, המדינה מצויה בשבר חמור בעקבות תחושת הכשלון במלחמה. בקול ישראל דווח, כי ברק סבור שהתחושה מכרסמת בכושר ההרתעה בישראל וביחסי הכוחות בינה לבין אויביה, אף שאין לה ביסוס במציאות.

מקורביו של עמיר פרץ הגיבו אמש על דברי ברק והאשימו אותו בהתעצמות חיזבאללה. לדבריהם, "האיש שהוציא את צה"ל מלבנון במנוסה חד צדדית וללא כל הסכם כח בינלאומי, הוא האחראי למדיניות עצימת העיניים". כך דווח בגלי צה"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully