וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלוף נווה: יש לנו מנהיגות חלשה

19.4.2007 / 12:24

אלוף פיקוד מרכז אמר בראיון כי "זו מחלה" שקיימת במדינות נוספות, גם בארה"ב. הוא יצא גם נגד ההתנתקות, עליה פיקד לפני כשנתיים

אלוף פיקוד מרכז יאיר נווה יצא בחריפות נגד הממשלה, וכינה את הצמרת המדינית "מנהיגות חלשה". נווה, שהיה אחראי על ביצוע תוכנית ההתנתקות, גם תקף את מניעיו של המבצע עליו פיקד לפני כשנתיים. בראיון שנתן נווה בתחנת הרדיו הדתית "קול-חי" אמר: "מתחילת הדרך טענתי שאין כאן שיקול בטחוני ומדובר בהחלטה שמניעיה עשויים להיחקר בעתיד". כך פורסם בגלי צה"ל.

בקיץ הקרוב אמור האלוף נווה לפרוש מצה"ל, לאחר 32 שנים. את השנה הנוכחית הוא כינה בראיון "לא קלה", והוסיף כי בעיית המנהיגות קיימת במדינות נוספות בעולם – בעיקר ברחבי המזרח התיכון ובארצות הברית: "כל המנהיגים מסביב חלשים בבתיהם. זו לא מחלה רק אצלנו. גם בארה"ב. זה מייצר לנו אתגרים גדולים יותר בתחום המנהיגות".

בנוגע למהיגי הצבא, התבטא נווה בעניינו של הרמטכ"ל דאז דן חלוץ ופרשת חשבון הבנק והבורסה. הוא האשים את התקשורת בכך שעשתה בחלוץ "לינץ' ציבורי", והוסיף כי "גם המפכ"ל קראדי פרש מוקדם מדי בגלל שהתקשורת לא איפשרה לו אחרת. העיקר שיש מה לכתוב בבוקר".

עוד אמר נווה, כי מפעל ההתיישבות ביהודה ושומרון אינו בר-חלוף. בדבריו, פנה לראשי יש"ע ואמר: "אי ההבנה בינינו הוא לא על החזון, אלא על הדרך. מחלוקת לשם שמיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully