וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דליה איציק תיפגש עם עבדאללה

19.4.2007 / 10:35

הביקור הרשמי אצל מלך ירדן הוא החשוב ביותר עד כה של איציק כמ"מ הנשיא. השיחה תתמקד ביוזמה הסעודית. 10 ח"כים יצטרפו

מאז החלה יו"ר הכנסת דליה איציק לשאת בתואר ממלאת מקום הנשיא, היא קיימה מספר פגישות רשמיות, אולם היום היא תקיים את ביקורה הממלכתי החשוב ביותר. איציק הוזמנה לעמאן, לארמונו של מלך ירדן עבדאללה, והיא תיוועד עימו בארבע עיניים.

יו"ר הכנסת תציג את עמדת ישראל לגבי היוזמה הסעודית. בגלי צה"ל דווח, כי איציק תציין ש"היוזמה הסעודית היא בהחלט בסיס לפתיחת משא ומתן, אבל לא חבילה שישראל מתחייבת לקבל במלואה".

לאיציק הצטרפו עשרה חברי כנסת נוספים. אחד מהם הוא יו"ר הכנסת לשעבר ראובן (רובי) ריבלין שאמר כי "העובדה שפרלמנטרים ישראלים מבקרים בירדן - חשובה לעתיד. זאת כדי שסביבנו יבינו שבשביל לקיים שלום עם ישראל, צריך לכונן יחסים דיפלומטיים עמה". לדבריו, "הביקור אולי יוכל לשכנע את הפלסטינים שטוב ועדיף לחיות עם מדינת ישראל בשלום, ואין טעם לנסות כל הזמן להרהר על קיומה העתידי".

גם יו"ר ועדת החוץ והביטחון של הכנסת צחי הנגבי הצטרף לביקור ואמר כי הוא מקווה להפוך את ביקורי הפרלמנטרים לעניין שבשגרה. לדבריו, "במהלך המפגש עם המלך עבדאללה אני אזמין את יושב ראש הוועדה המקבילה לנו בפרלמנט הירדני. אני בטוח שדיאלוג כזה יכול לסייע בקידום התהליך המדיני הכולל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully