וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סוריה לא תתקוף את ישראל"

18.4.2007 / 14:02

בוועדת החוץ והביטחון של הכנסת העריך ראש הממשלה כי בניגוד להצהרות אסד וממשלתו, סוריה רק תגן על עצמה אם תותקף. על שליט: לא נשלם כל מחיר

סוריה לא תפתח במלחמה עם ישראל, אך תגן על עצמה מפני תקיפה - כך אמר היום ראש הממשלה אהוד אולמרט בישיבת ועדת חוץ וביטחון של הכנסת. בכך התייחס אולמרט לידיעות המגיעות מסוריה בימים האחרונים, לפיהן סוריה תחזיר את הגולן בכח ולא תמתין למשא ומתן עם ישראל.

בנוסף, אישר ראש הממשלה את הידיעות לפיהן חלה ירידה בירי רקטות הקסאם לעבר ישראל בימים האחרונים מכיוון רצועת עזה. הוא ציין, כי בימים האחרונים, לא שוגרו רקטות לעבר ישראל, אך נורתה פצצת מרגמה אחת. הוא הדגיש כי אין זה אומר שהג'יהאד האיסלמי ויתר על ירי הרקטות לעבר ישראל.

"הלב נקרע אך צריך להיות אחראים"

אולמרט התייחס לפרשת החייל החטוף גלעד שליט, ואמר כי "ישראל אינה יכולה לשלם כל מחיר שידרשו חוטפיו של שליט בתמורה לשחרורו". לדבריו, "אי אפשר להחליט שהכל מותר והכל אפשרי. אני זה שנמצא בקשר רציף עם המשפחה והלב נקרע לי אך צריך לנהוג באחריות". כך דווח בגלי צה"ל.

בתוך כך דווח, כי כחמישים משפחות שכולות מתכוונת להחרים את טקס יום הזיכרון הממלכתי שייערך בהר הרצל. המשפחות, שאיבדו את יקיריהן בפיגועים, מוחות על כוונת אולמרט לשחרר מחבלים בתמורה להחזרת שליט. בלשכת אולמרט טענו כי "טרם התקבלה החלטה לשחרר ולו אסיר אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully