וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנפוש עם יתושים

שני שטרן

16.4.2007 / 17:59

האביב עושה לשני שטרן אלרגיה וגם רצון לצאת לטבע. הסרט התיעודי השווה "משפחת האריות" לא רק לקח אותה לספארי אלא לימד אותה דבר אחד או שניים על הטבע האנושי

אני חובבת טבע. אוהבת כלבים על הדשבורד, תנינים בנעליים וכבשים בשטיחים... מדי פעם, כשמתחשק לי לעשות טרק בהרים או לטייל בספארי אני מדליקה ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק, סופגת קצת טבע, נרגעת ועושה סיבוב בקניון הקרוב למקום מגוריי.

לקראת האביב וההתלהבות של כולם מהיציאה לטבע, ביקשתי בדחיפות סרט טבע, כזה שירסן - או אפילו יעצור - את הרצון התמוה לנפוש בין יתושים.

"משפחת האריות" הוא סוג של סרט אנימציה שמשלב סרט טבע א-לה נשיונל ג'יאוגרפיק. השמחה גדלה כשמגלים שהחיות מדובבות על ידי שחקנים אנגליים מהשורה הראשונה, ביניהם קייט וינסלט והלן מירן .

סוקי וליינוס- גורי אריות מתבגרים, בניה של מאצ'יבה, חיים בתוך הלהקה הקטנה והמגוננת שלהם. לאט לאט גדלים סוקי וליינוס ומכירים את העולם הקשוח שמחוץ ללהקה. הם מנסים לצמוח בכוחות עצמם, למצוא את דרכם בעולם ולהגן על עצמם.

הסרט מספר בצורה רגישה, אמיצה ומעניינת את סיפורם של גורי האריות בטבע ומהווה משל למשפחה האנושית, למתבגרים ולרצון לחוות את העולם בכוחות עצמך.
הסרט משלב דרמה, מתח, קומדיה, מאבקים בין חברים, מריבות אחים, אהבות, אכזבות ומסע אל העצמאות. כל זאת על רקע הנופים המיוחדים של אפריקה.

מכיוון שבסרט חיות אמיתיות, לא פחות מעניינות מהסרט הן התוספות.
סרטון המסביר כיצד גרמו לאריות לרדוף אחרי המצלמה- (הסתירו את המצלמה בתוך אבן נעה), כיצד אימנו אותן, כיצד צילמו במהירות ריצת אריה, איך בונים תפאורה בלב הטבע, אנו פוגשים את המדובבים ולומדים איך הפכו את החיות למדברות- כמעט שלושים דקות מעניינות ומלמדות.

הסרט מהווה חוויה מרנינה ומעניינת גם לגדולים ובזכות העובדה שיש דיבוב בעברית גם הקטנים יכולים ליהנות ממנו. מומלץ לאחר צהריים משפחתי וקליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully