וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון: חשש מפיגועים נוספים באלג'יריה

יוני מנדל

15.4.2007 / 10:41

4 ימים אחרי הפיגוע בו נהרגו 33 אנשים, שגרירות ארה"ב מציינת יעדים מועדים לפיגועים. מחסומים הוצבו בכניסה לבירת אלג'יריה

ארבעה ימים לאחר פיגוע התופת בבירת אלג'יריה יוצאת שגרירות ארצות הברית במדינה באזהרה, מפגיעוים נוספים במדינה. בהודעה הרשמית, המתבססת על גורמי מודיעין אמריקאים, צויין ש"בניין הטלוויזיה ובניין הדואר המרכזי בבירת אלג'יריה הם יעדים שנמצאים בסכנה גבוהה להפוך ליעד לפיגוע".

ארגון אל-קאעדה קיבל עצמו את האחריות לפיגוע ביום רביעי האחרון. בפיצוץ מתוזמן של מכוניות תופת, שבוצעו מול ארמון הנשיאות ובתחנת משטרה בעיר הבירה, נהרגו 33 בני אדם ו-57 נוספים נפצעו.

צרפת: לא להגיע לאלג'יריה

בתוך כך דיווחה רשת אל-ג'זירה, כי בעקבות הפיגוע העלו מנגנוני הביטחון האלג'יראים את רמת הכוננות שלהם. שר הפנים נור א-דין זרהוני אמר, כי "פעילות המשטרה בערים תגדל, על מנת שלא לאפשר למעגל האלימות להתרחב". הוא ציין את "הצבת המחסומים בכניסה וביציאה לבירה האלג'יראית, והגברת הסיורים, החיפושים והתצפיות של גורמי הביטחון".

החשש מפיגוע נוסף באלג'יריה חלחל גם לצרפת. לפי הדיווח, מומחים מהיחידה הצרפתית ללוחמה בטרור נשלחו לבירת אלג'יריה על מנת לאבטח את המתקנים הצרפתים ומוסדות הקהילה הצרפתית בעיר. בהודעת הקונסוליה הצרפתית נאמר, כי "על אזרחי צרפת להימנע מהגעה לאלג'יריה, אלא אם מדובר במקרים דחופים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully