וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם פומיקי יעמוד מתחת לחופה?

12.4.2007 / 0:01

בית המשפט במינכן יתבקש להכריע בין מחברת דמותו של השדון הג'ינג'י לבין המאיירת שלו - האם פומיקי יתחתן או ישמור על רווקותו?

השדון [[פומיקי]] עומד להגיע לבית המשפט. הסופרת אליס קאוט, מי שיצרה את דמותו של השדון החביב פומיקי פתחה במאבק נגד ברברה וון ג'ונסון, המאיירת שבראה את דמותו. הסוגיה שעליה נסוב הוויכוח - האם השדון הג'ינג'י ישאר רווק כפי שהיה עד כה או שמא מותר לו להנשא.

מסתבר, שקאוט מאוד לא שמחה כשוון גונ'סון נתנה את הסכמתה ותמיכתה לתחרות טלוויזיונית מקומית שתעצב בת זוג לפומיקי. המנצח בתחרות יזכה לבקר את וון ג'ונסון בביתה במינכן, שם ייקח חלק בחתונה שתתקיים עבור הדמות הפופולרית ובחירת לבו.

לדברי וון גונ'סון, אחרי 40 שנות התפרפרות בספרים, ברדיו ובטלוויזיה, מגיע לפומיקי שתהיה לו חברה. קאוט לעומת זאת, טוענת שהשדון החצוף חייב להישאר נאמן לרוחו. "פומיקי הוא ילד טהור והוא חייב להשאר כך", אמרה קאוט בהצהרה שפרסם בית המשפט במינכן, "באופן יסודי, לייצורים על טבעיים כמו פומיקי אין מין מובחן. הם לא נולדים והם לא מזדקנים. הם לוקחים חלק בתעלולים, אבל ללא מיניות", דברי קאוט.

פומיקי, עם מיניות או בלי, נוהג להעביר את ימיו בבית המלאכה של מר אדר, שם הוא נוהג לחרוש מזימות נבזיות. אולי עכשיו, כשהוא יתמסד, יהיה קצת שקט לכולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully