וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: רוב מוחץ בקרב הפלסטינים תומך בהמשך הפיגועים

29.8.2001 / 18:58

81.1 אחוז מהנסקרים השיבו כי הם תומכים בפיגועים בלב ישראל, כל עוד מדיניות ישראל נותרת בעינה; 54.8 אחוז יתמכו בפיגועי התאבדות, גם אם תשונה המדיניות; טעות הדגימה – 3 אחוזים

בסקר שפורסם אתמול בקרב מדגם מייצג של האוכלוסיה הפלסטינית בשטחים הביע רוב גדול של הנסקרים תמיכה בפיגועי התאבדות בשטח ישראל, כל עוד נותרת המדיניות הישראלית בעינה. הנשאלים התבקשו להשיב אם כל עוד נמשך הסגר בשטחים, ההתנקשויות והפגזת יעדים בגדה וברצועת עזה, הם תומכים בפיגועי התאבדות בלב ישראל. 81.1 אחוזים מהנשאלים השיבו בחיוב ו-10.3 אחוזים מהמשיבים ענו בשלילה.

במקרה שהמדיניות הישראלית תשונה, השיבו 54.8 אחוזים מכלל הנשאלים כי הם ימשיכו לתמוך בפיגועי ההתאבדות, בעוד ש-26.7 אחוזים הודיעו כי יתנגדו. הסקר נערך על ידי המרכז הפלסטיני לדעת קהל, בין 8 באוגוסט ל-13 באותו חודש. טעות הדגימה המרבית עומדת על שלושה אחוזים לכאן או לכאן.

הסקר מאשש ממצאים קודמים המלמדים על עליה עקבית במספר התומכים בפיגועי ההתאבדות מאז פרוץ אינתיפאדת אל אקצה. סקר ישראלי-פלסטיני משותף שנערך בחודש שעבר גילה כי 59 אחוזים מהפלסטינים ו-46 אחוזים מהישראלים מאמינים שהאלימות באזור תימשך לפחות חמש שנים, וחלקם אף יותר מעשר שנים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully