וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: שליט ישוחרר בשלב הראשון של העסקה

9.4.2007 / 18:34

ביטאון הרשות הפלסטינית מדווח על שלושה שלבים שתכלול עסקת השחרור. בכל שלב תשחרר ישראל קבוצת אסירים, ביניהם מרואן ברגותי וחסן סלמה

ביטאון הרשות הפלסטינית "אל-איאם" מדווח, כי העסקה הנרקמת לשחרורו של החייל החטוף גלעד שליט תכלול שלושה שלבים: בשלב הראשון, ישראל תשחרר אסירים ותיקים השפוטים לתקופות מאסר ארוכות, ובתמורה לכך יועבר גלעד שליט למצרים; בשלב השני ישראל תשחרר קבוצת אסירים נוספת, ושליט יועבר ממצרים לישראל, ובשלב הסופי, שיתבצע לאחר כמה חודשים, ישראל תשחרר עוד קבוצת אסירים.

כלי התקשורת הערבים והפלסטינים מדווחים, כי חוטפיו של גלעד שליט דורשים לשחרר במסגרת העסקה את [[חסן סלמה]], מראשי הזרוע הצבאית של חמאס, האחראי לפיגועים רבים. בנוסף, דורשים החוטפים לשחרר את ראש התנזים בגדה [[מרואן ברגותי]], מזכ"ל [[החזית העממית]] אחמד סעדאת, איש הכספים של יאסר ערפאת פואד שובאקי, ראש [[הזרוע הצבאית של חמאס]] אברהים חאמד, שנעצר לפני שנה, ומוגדר בישראל "ארכי-מחבל" וכן עבדאללה ברגותי, השפוט ל-67 מאסרי עולם.

בקול ישראל דווח, כי לפי דיווח שי העיתון הסעודי אל-וואטן, משלחת של בכירי חמאס מדמשק שוהה כעת בקהיר, כדי לעקוב מקרוב אחרי התקדמות המגעים בפרשת שליט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully