וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמריקן איידול עם צ'ופסטיקס

7.4.2007 / 8:21

הסינים לא אוהבים את הרמה המוסרית הנמוכה של "אמריקן איידול". בגרסה שלהם אסור להעליב את המתחרים וחובה להתלבש יפה

רשות השירות הסינית פרסמה רשימת כללים לקראת עלייתה לאוויר של הגרסה המקומית ל"[[אמריקן איידול]]". התוכנית, שנקראת "קול הבחורים השמחים", חייבת לעמוד בסטנדרטים מוסריים גבוהים, בניגוד גמור למקור האמריקאי.

בעוד שבתוכנית האמריקאית [[ראיין סיקרסט]] ו[[סיימון קאוול]] מחליפים זה עם זה רמיזות בוטות על הנטיות המיניות שלהם, הסינים שואפים לשמור על רמה גבוהה. המתמודדים חייבים לבחור שירים "בריאים ומעודדים מבחינה מוסרית", במטרה ליצור אווירה טובה לקראת הקונגרס ה-17 של המפלגה הקומוניסטית, שייערך בהמשך השנה.

"בלי מוזרויות, בלי וולגריות ובלי טעם ירוד", הבהירה רשות הרדיו, הסרטים והטלוויזיה הסינית בהודעה שפורסמה באתר האיטרנט שלה. הכללים קובעים עוד כי המתחרים חייבים להיות בני 18 ומעלה, ועליהם להתלבש ולהיות מאופרים בצורה שעולה בקנה אחד עם "הערכים המוסריים של העם".

בניגוד מוחלט לאמריקן איידול, שם הטחת עלבונות במתחרים היא חלק בלתי נפרד מהתוכנית, השופטים בגרסה הסינית יאלצו להמנע מהשפלת המתחרים.

"קול הבחורים השמחים" היא הפולו-אפ ל"סופר גירלז", להיט ענק שמשך יותר מ-400 מיליון צופים בגמר. למרות הצלחתה המסחררת, התוכנית עוררה ויכוח ציבורי סוער לאחר שסגן שר התרבות טען כי היא וולגרית ומשפילה. הוא אמר עוד כי התוכנית "מטיפה לסוג הלא נכון של עושר ותהילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully