וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטודנטים והמורים מאחדים כוחות

6.4.2007 / 6:55

ארגון המורים, ארגוני הסטודנטים וההורים מאיימים שיחריפו את מאבקם אחרי פסח. "לציבור, בניגוד לשלטון, אכפת מעתיד החינוך"

הסטודנטים, הסגל האקדמי הזוטר, המורים העל יסודיים וההורים החליטו על הקמת מטה מאבק משותף נגד מצב החינוך וההשכלה הגבוהה "ההולך ומתדרדר" כלשונם. לדבריהם, המשבר במערכת החינוך וההשכלה הגבוהה מצריך התארגנות מגובשת והצגת חזית אחת חזקה, אחידה ומלוכדת אל מול הממשלה. הם מאיימים כי יחריפו את מאבקם אחרי פסח.

יו"ר ארגון המורים העל יסודי, רן ארז, הביע תמיכה במאבק הסטודנטים. "הגופים הללו, אשר חברו יחד למאבק למען עתיד החינוך וההשכלה בישראל, מוכיחים כי לציבור, בניגוד לשלטון, אכפת מעתיד החינוך, למרות האדישות וההתעלמות של הממשלה", דברי ארז.

יו"ר ארגון הסטודנטים בישראל איתי ברדה, אמר: "ראש הממשלה החליט להזניח את ציבור הסטודנטים במדינת ישראל. ההחלטה שהתקבלה במשרדו לפני החג להעלות את שכר הלימוד מוכיחה את חוסר רגישותו ואטימותו כלפי מערכת החינוך וההשכלה הגבוהה".

גם ההורים לוקחים חלק במאבק. יו"ר ארגון ההורים, איציק מיימון, אמר כי "ארגון ההורים מצר על ההרס ההולך והמתמשך של מערכת החינוך ועל התנערות ממשלת ישראל מהאחריות לחינוך, היסודי, תיכוני וההשכלה הגבוהה. אנו מצטרפים למאבק הצודק הזה וקוראים לכלל הארגונים ההורים בישראל להיערך למאבק על דמות החינוך בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully