וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: טורק יהיה מאמן נבחרת פלסטין

יוני מנדל

4.4.2007 / 15:12

מותו של עזמי נסאר סימן את תחילת החיפושים אחר מאמן קבוע לנבחרת. נראה שסיכויי טורק גדולים יותר משל ארמלי וסרחיו בטיסטה

מאז מותו של עזמי נסאר, המאמן לשעבר של נבחרת פלסטין בכדורגל, עסוקים ראשי ההתאחדות הפלסטינית בחיפוש אחר מאמן שיעבוד עם הנבחרת. ככל הנראה, ראשי ההתאחדות מעדיפים שהמאמן לא יהיה פלסטיני תושב רצועת עזה או הגדה המערבית, ולפי השמועות והכותרות באתרי הספורט הפלסטינים, מעדיפים ראשי ההתאחדות שהמאמן יהיה ערבי ישראלי.

בורסת השמות כוללות שבעה: רפעת טורק, תושב יפו, ששיחק בעבר בהפועל תל אביב ובנבחרת ישראל ושהיום משמש כנציג תנועת מרצ בעיריית תל אביב. זאהי ארמלי, תושב שפרעם, ששיחק בעבר במכבי חיפה ומנהל כיום מוסך. מוחמד סלאח, מאמן מצרי המכהן כיום כמנהל המקצועי של קבוצת טנטא במצרים. מוסטפא יונס, מאמן ממוצא מצרי שאימן בעבר את נבחרת סודן. סרחיו בטיסטה הארגנטיני, שלקח עם מראדונה וידידיו את אליפות העולם במקסיקו 1986. מאמן צ'י'ליאני אלמוני בשם דניאל סלבדור. ומאמן פולני בשם אנג'י פישמונצ'נקי ושבעבר אימן תקופה קצרה את הנבחרת הפלסטינית.

ארמלי: "כבוד גדול לאמן את פלסטין"

אולם כל פרשני הכדורגל הפלסטינים כבר מאוחדים בדעתם שהמועמד המוביל הוא רפעת טורק, ושבקרוב תגיע אליו הודעה רשמית בנושא. בשיחה עם וואלה! ספורט אמר טורק, כי לא ידוע לו דבר על הנושא. טורק אמר "שאם תגיע הצעה רצינית הוא ישקול אותה ברצינות".

זאהי ארמלי אמר לוואלה! ספורט, כי "עדיין לא היתה אלי פניה רשמית, אך אני יודע שאני וריפעת מועמדים רציניים לאמן את הנבחרת". לדבריו, "באם תגיע הצעה אני אשקול אותה ברצינות". ארמלי ציין שלאמן את נבחרת פלסטין זה לא רק עניין ספורטיבי, שכן מעורבים בזה מחסומים ואישורים, ולשלב בין שחקנים בעזה ובגדה. עם זאת, הוא אמר שלהיות מאמן נבחרת זה כבוד אדיר.

פרשן הכדורגל הפלסטיני ח'אלד אבו זאהר מסוכנות הידיעות הפלסטינית "ראמאטאן" הסביר לוואלה! ספורט על תהליך בחירת המועמד. לדבריו, "התאחדות הכדורגל הפלסטינית מעדיפה מאמן ערבי ישראלי, כי יש חשיבות גדולה מאוד לתיוך ולתיאום בין התאחדות הכדורגל הפלסטינית להתאחדות הכדורגל הישראלית, בכל הנוגע למנהלות, אישורים והיתרים".

אבו-זאהר אמר עוד, כי הנסיון הבינלאומי שמביאים איתה מאמנים מבחוץ חשוב מאוד עבור שחקני נבחרת פלסטין. הוא ציין ש"מאמן ערבי-ישראל מגלם בתוכו את כל מה שההתאחדות הפלסטינית מחפשת: ניסיון בינלאומי, ידע נרחב בסודות אימון הכדורגל, תיווך בין ישראל לרשות ורגש חם לעם הפלסטיני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully