וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת ראדה לבג"ץ: הורו לחדש החקירה

ליאת ברגמן

1.4.2007 / 9:19

היום הוגשה הדרישה להורות לפרקליט המדינה לפתוח את החקירה, למרות שסרב בעבר לבקשה מכיוון ש"הוגש כבר כתב אישום"

הוריה של תאיר ראדה ז"ל פנו הבוקר לבג"ץ, בבקשה שזה יורה לפרקליט המדינה ערן שנדר לפתוח מחדש את החקירה בעניין רצח בתם. דרישת המשפחה על ידי באי כוחה עו"ד משה ושירה מרוז, היא תגובה לסירובו של שנדר להורות על פתיחת חקירה מחדש.

לפני כשבועיים הגישה המשפחה ערר לשנדר, ובו דרשה לפתוח את החקירה, מכיוון שעל פי העדויות, לא ייתכן שהנאשם רומן זדורוב ביצע את הרצח. בתשובתו למשפחה מיום חמישי האחרון, טען הפרקליט, כי לא ניתן להורות על פתיחת חקירה "כי משהוגש כתב אישום בתיק, המסלול לבחינת החקירה וההחלטות שהתקבלו המכלה הנו בבית המשפט במסגרת בירור אשמתו של הנאשם". עורכת הדין מרוז אמרה לוואלה! חדשות, כי אין ממש בטענה זו, ועל כן הם הגישו הבוקר את הדרישה בשם המשפחה.

בדרישתם, טוענים עורכי הדין, כי על בית המשפט להתערב בהחלטת שנדר, מכיוון שהחלטתו יוצרת "תוצאה אבסורדית שאינה מתיישבת עם לשון החוק ונוגדת את כל כללי הצדק הטבעי", לשון העתירה. עוד טענו בעתירה, כי החלטתו של שנדר לוקה ב"חוסר סבירות קיצוני".

הנימוק המרכזי של המשפחה בפנייתה לשנדר, היה שאין התאמה בין הודאותיו ושחזורו של זדורוב את הרצח אל מול הממצאים בזירה, ובכלל זה אופן ביצוע הרצח והסימנים שנמצאו על הגופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully