וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרידמן מקווה שרמון יחזור לפוליטיקה

29.3.2007 / 10:54

ח"כ אורלב אמר, כי מינוי רמון יהיה מעשה מגונה ציבורי. ביקורת גם בכנסת על החלטת בית המשפט, לפיה אין קלון בהרשעת רמון, הסוללת דרכו בחזרה לחיים הציבוריים

במערכת הפוליטית מבקרים את החלטת בית המשפט לפיה אין קלון בהרשעת השר לשעבר [[חיים רמון]] בביצוע מעשה מגונה בכוח. יו"ר המפד"ל זבולון אורלב התיחס לאפשרות מינויו של רמון כשר, אפשרות עליה רמז ראש הממשלה אהוד אולמרט, ואמר כי מינוי מי שהורשע במעשה מגונה יהיה מעשה מגונה ציבורי.

שר המשפטים דניאל פרידמן מביע תקווה שרמון ישוב לחיים פוליטיים. פרידמן אמר שהוא "שמח שיש לו אפשרות לעשות כן, אך איני יודע אם הוא מעוניין בכך".

בכירים ב[[קדימה]] אמרו כי ההחלטה סוללת את דרכו של רמון לחיים המפלגתיים, ומסמנת אותו כמועמד המוביל להחלפתו של האוצר אברהם הירשזון, אם זה ייאלץ לעזוב את משרדו בשל החשדות הפליליים נגדו.

ח"כ צבי הנדל (האיחוד הלאומי-מפד"ל) אמר כי "קלונו של חיים רמון ברור גם ללא הגושפנקא של השופטים. אם יחזור רמון למערכת הפוליטית זה יהיה אות הקלון האמיתי של מערכת המשפט, שנכנעה לקמפיין בוטה וצבוע שניהל השמאל למען יקיר המחנה".

יו"ר שדולת הנשים רינה בר טל אמרה כי "יש קלון מוסרי וציבורי, גם אם לא חוקי, על מי שהורשע במעשה מגונה, ואין לו מקום בחיים הציבוריים".

בפרקליטות דווקא מרוצים

בפרקליטות דווקא הביעו שביעות רצון יחסית מהחלטת בית המשפט להותיר את ההרשעה על כנה, אף שנקבע שאין בעבירה קלון. לטענתם, אף שסברו כי על בית המשפט לקבוע שיש בעבירה קלון, עיקר ההישג הוא בעצם ההחלטה לדבוק בהרשעה על כנה, אף שסברו כי יש מקום לקבוע שיש בעבירה קלון.

לדברי התובע עו"ד רפי לוי, ההרשעה שולחת מסר חד וברור על זכותה של אישה על גופה, אף שהמעשה שבוצע הוא ב"רף נמוך". פרקליטו של רמון, עו"ד דן שיינמן, לא אמר אם יערערו על ההחלטה, אולם הדגיש כי משמעות ההחלטה היא שרמון יוכל לשוב לחיים הפוליטיים.

רמון עצמו אמר ביוצאו מאולם הדיונים כי "ליוויתם אותי לאורך כל התקופה, אני מצטער שהטרחתי אתכם, אני בטוח שלא ניפגש כאן יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully