וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלזר ביקש לערוך בדיקה פסיכולוגית למתלוננת

כרמל בן צור

27.3.2007 / 20:07

גלזר הורשע בביצוע מעשה מגונה במתלוננת, אך הדיון בתביעת הפיצויים שלה לא הסתיים. הוא מבקש לדחות אותו לשם הכנת חוות דעת פסיכולוגית

עופר גלזר, בעלה של המיליארדרית שרי אריסון, הגיש לבית המשפט המחוזי בתל אביב בקשה להארכת מועד להגשת חוות דעת רפואית, ובקשה לדחיית דיון במסגרת התביעה האזרחית שהגישה נגדו מתלוננת בתיק המעשה המגונה בו הורשע ובגינו הוא מרצה עונש מאסר.

את תביעת הפיצויים, הועמדת על 2.5 מיליון שקל לפחות, הגישה האחות שטיפלה בשרי אריסון, עת החלימה מניתוח שעברה. המתלוננת טענה כי מעשיו "הנפשעים" של גלזר בוצעו תוך ניצול מחפיר של העובדה שהיא הגיעה לביתו כדי לטפל ברעייתו, וכי גלזר כפה עצמו עליה במשך שעות ארוכות תוך ניצול מצבה וניצול מעמדו, הטריד אותה מינית, וביצע בה מעשים מגונים שוב ושוב.

רוצה חוות דעת נגדית

במסגרת הבקשה מטעם גלזר, שהוגשה באמצעות עו"ד חיים זליכוב, נאמר כי לתמיכה בטענות המועלות בכתב התביעה צירפה התובעת חוות דעת נפשית של ד"ר אלכס אביב. גלזר מציין כי על מנת לערוך חוות דעת נגדית הוא פנה לפרופ' משה קוטלר, שערך שני מפגשים קליניים עם המתלוננת.

לטענת גלזר, לאחר קיום המפגשים ועל מנת לבחון לעומקן את טענות התובעת ולהכין חוות דעת יסודית "המבוססת על נתוני אמת", ביקש פרופ' קוטלר להפנות את התובעת לאבחון פסיכודיאגנוסטי, להערכה נוירופסיכולוגית ולמבחן MMPI.

לטענתו, לאחר הבדיקות הללו שקבועות לחודש אפריל יזדקקו המומחים ל-90 יום על מנת להשלים את חוות דעתם. על כן מבקש גלזר לבטל ישיבת קדם משפט שנקבעה לאמצע חודש אפריל, ולהמתין למתן חוות הדעת.

בתוך כך, ממסמך שנמצא בתיק ועליו חתום השופט דוד גלדשטיין שדן בתיק, עולה כי בעת שהקלדנית באולם פתחה את התיק לצורך רישום פרוטוקול בדיון שנערך לפני מספר חודשים, עלה מסמך להקלדה עם הכותרת ובה שמה המלא של התובעת - למרות ששמה לפי החלטת בית המשפט אסור לפרסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully