וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטונדטים במכללות ובאוניברסיטת ת"א שובתים

28.3.2007 / 12:08

אגודת הסטודנטים דורשת להחליף את יו"ר הוועדה לקביעת שכר הלימוד, ולהחזיר מיליארד שקלים שקוצצו מתקציב ההשכלה הגבוהה

אגודות הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב והמכללות הגדולות משביתה היום את הלימודים. השביתה כוללת את אוניברסיטת תל אביב, מכללת נתניה, מכללת תל חי, מכללת שנקר, מכללת וינגייט, מכללת אורנים, מכללת ספיר, מכללת אפקה, מכללת תל אביב להנדסאים והמכון האקדמי טכנולוגי חולון.

הסטודנטים דורשים להחליף את יו"ר הוועדה לקביעת שכר הלימוד ד"ר ליאורה מרידור בשופט בדימוס, משום שלטענתם אינה אובייקטיבית והוועדה "מכורה מראש כמו ו[[עדת שוחט]]", וכן להחזיר מיליארד שקלים שקוצצו מתקציב ההשכלה הגבוהה. בנוסף, הם דורשים החזרי שכר לימוד לסטודנטים במוסדות הבלתי מתוקצבים (כ-40 מיליון שקל לשנה הנוכחית), ומכתב משרת החינוך המורה למוסדות להכשרת מורים להשיב סכום של 160 שקל שנגבה מהסטודנטים.

התאחדות הסטודנטים, בה חברות אגודות הסטודנטים השובתות, התנגדה להסכם שנחתם עם ארגוני הסטודנטים ב-24 בפברואר, ומנע את השביתה בכלל מוסדות החינוך האקדמאים. ההתאחדות הציבה לפני חודש אולטימטום לראש הממשלה [[אהוד אולמרט]] ולשר האוצר [[אברהם הירשזון]], לפיו אם לא יענו לדרישותיה – תשבית את הלימודים. לדברי הסטודנטים, עד היום, יום פקיעת האולטימטום, לא קיבלו תשובה לדרישותיהם מאולמרט או מהירשזון, ועל כן יושבתו הלימודים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully