וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינטון מודה לבוש על הסיוע לאחר 9/11

שי אילן

27.3.2007 / 15:20

חשיפה: בכנס סגור לגיוס תרומות אמרה קלינטון לברברה סטרייסנד שבוש הסכים להקצות כסף לשיקום העיר, למרות התנגדות בממשלו

בצילומים שהוברחו מכנס סגור לגיוס תרומות למסע הבחירות שלה, נשמעת הילרי קלינטון מודה לנשיא ג'ורג' בוש על תפקידו בסיוע לניו יורק אחרי אירועי 9/11. קלינטון נשאלה על ידי ברברה סטרייסנד האם ניו יורק קיבלה את הכסף שהובטח לה וענתה: "כן, זה אחד הדברים עליהם אני אסירת תודה לנשיא". קלינטון סיפרה שביקרה בגראונד זירו יום אחרי הפיגועים, יחד עם הסנטור צ'ק שומר, ראש העיר ג'וליאני והמושל פטאקי.

קלינטון סיפרה, שהסנאט התבקש לדון באישור תקציב של 20 מיליארד דולר כדי לשקם את הפנטגון ולהכריז מלחמה על אל קאעדה, אך דבר לא נאמר לגבי ניו יורק. קלינטון וצ'ק שומר נסעו לבית הלבן כדי להתלונן בפני בוש על כך שלא מקצים דבר לשיקום ניו יורק וביקשו גם הם 20 מיליארד דולר. בוש הסכים ודאג שהכסף אכן ישולם, למרות התנגדות של גורמים בממשלו ובסנאט שלא רצו להעביר את הכסף. "זאת הייתה עזרה עצומה", אמרה קלינטון.

הדברים אמנם נאמרו בדלתיים סגורות, וקלינטון, ככל שידוע לא התכוונה שיודלפו, אך הם אינם מפליאים. קלינטון רוצה להצטייר כדמות פחות מפלגתית ומפלגת מהמועמדים האחרים. היא בונה על יכולתה לפעול בשיתוף פעולה עם גורמים במפלגה הרפובליקנית כחלק מהנקודות החזקות במסע הבחירות שלה, שבסופו של דבר תאפשר לה להטות קולות צפים לטובתה ולנצח בבחירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully