וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיים תפסיק את הפצתו של המגזין LIFE

הדר תדמור

27.3.2007 / 12:55

העבירה את המותג לאינטרנט. זו הפעם השלישית שהמגזין נסגר מאז הקמתו ב-1936. ההחלטה - בשל "ירידה בעסקי העיתונים"

המו"לית טיים החליטה שוב לסגור את המגזין LIFE, אותו חזרה להפיץ רק בסוף שנת 2004, כתוספת לעיתונים אותם היא מוכרת. כשייסגר באפריל, תהיה זו הפעם השלישית בהיסטוריה של המגזין.

המו"לית טיים הודיעה בהצהרה לעיתונות כי החליטה להמשיך את מותג LIFE רק באינטרנט, והיא תשיק אתר שבו יוצגו תמונות מהמגזין, אשר ניתן יהיה להוריד אותן למחשב בחינם. טיים אפילו תפרסם ספרים עם תמונות מהמגזין.

את ההחלטה לסגור את המגזין הסבירה טיים ב"ירידה בעסקי העיתונים", ובירידה בצפי לפרסום בעיתוניה. בשל אותן סיבות קיצצה החברה 300 משרות ומכרה 18 מכתבי העת הקטנים יותר אותם היא הפיצה, ביניהם את כתב העת "פופולר סיינס".

המגזין LIFE הושק לראשונה בשנת 1936 כשבועון. לייף נסגר לראשונה בשנת 1972 והוחזר בשנת 1978. לאחר מכן, נסגר שוב בשנת 2000. מאז 2004, המגזין LIFE נמכר ביחד עם 103 עיתונים ברחבי ארה"ב.

בעבר הציג המגזין, בין היתר, גם את עבודות הצילום של הצלמים הגדולים בעולם. לאחרונה, הידלדל מספר העמודים בעיתון ל-20, והוא מציג כיום בעיקר ראיונות עם ידוענים וטיפים לבית.

גם צוות העיתון צומצם באופן משמעותי. בשיאו, תפס צוות העיתון 5 קומות בבניין טיים במנהטן. כיום, צוות העיתון עובד בפינת קומה אחת בלבד. המהדורה האחרונה של מגזין LIFE, או האחרונה לעת עתה, תפורסם ב-20 באפריל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully