וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בני 18 סחטו בן 17 ברמת השרון

26.3.2007 / 18:53

הנער התלונן כי אחיו של אחד החשודים דקר אותו. הצעירים החליטו לנקום את הרשעת האח וסחטו באיומים כסף ותכשיטים

שני בני 18 תושבי רמת השרון נעצרו היום בחשד לסחיטה ואיומים של נער בן 17 תושב העיר. לפי החשד, סחטו השניים את הנער כעונש על כך שהתלונן כי הותקף על ידי אחיו של אחד החשודים.

לפני כמה חודשים נעצר צעיר תושב העיר בחשד כי דקר נער בן 17. הוא נשפט ולבסוף גם הורשע. אלא שאחיו בן ה-18 החליט לפי החשד ביחד עם חברו, לנקום את הרשעתו של האח ועל כן לאחרונה פנו השניים אל בן ה-17, שהתלונן בעבר על האח, והחלו לסחוט אותו כספית באיומים.

לטענת בן ה-17, הכריחו אותו השניים שימסור להם כסף ותכשיטים של אמו וזאת כדי לכסות את עלות הגנתו המשפטית של האח, וכן כדי לספק לו מוצרים מהקנטינה שבכלא. הנער שחשש מפני השניים החל לגנוב כסף ותכשיטים מהוריו, ואת התכשיטים מכרו החשודים לפי החשד לחנות תכשיטים בהרצליה.

כאשר גילו הורי הנער כי כסף ותכשיטים נעלמים מביתם, שוחחו על כך עם בנם ואז הוא סיפר להם כי הוא נסחט מזה תקופה על ידי שני צעירים. בעקבות זאת הוגשה תלונה במשטרה ואחיו של הצעיר שהורשע נעצר היום. כן הוגשה הצהרת תובע בדבר הכוונה להעמידו לדין ובקשה לעוצרו עד תום ההליכים. החשוד השני נעצר ומעצרו הוארך בשלושה ימים.

בסוף השבוע נדקר בן 16 בעיר

במקרה אחר שאירע בסוף השבוע, נדקר קלות צעיר תושב העיר בן 16 לאחר שהתקוטט עם שני צעירים בני גילו, גם הם מרמת השרון. הוויכוח בין הצדדים התפתח כאשר בסוף השבוע שבו הנערים מבילוי בפאב בתל אביב, ובדרך חזרה דחף כנראה נער אחד את חברו במונית. משם התפתח ויכוח, שהמשיך בפגישה מאוחרת יותר שהתקיימה בין הצדדים כשהם, לטענת המשטרה, שיכורים.

לאחר שהחלו דחיפות מאחד הצדדים, חש הצד השני מאוים ולטענתו שבר בקבוק בירה שהיה לידו, והתגונן תוך שהוא דוקר את צווארו של מי שדחף אותו. הפצוע הקל פונה לקבלת טיפול ואילו שני מעורבים בדקירתו נעצרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully