וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היזהרו מפיצות, חמקני תשלום מזונות

26.3.2007 / 18:09

פיצריות באוהיו מדפיסות את שמותיהם ותמונתם של המתחמקים מתשלום מזונות, ועוד כמה עניינים מוזרים ומופלאים מן התבל

שלוש פיצריות באוהיו מצרפות פוסטר עם שמותיהם ותמונותיהם של הורים המתחמקים מתשלום דמי מזונות לקרטונים של מגשי הפיצות שלהן. את הרעיון יזמה סינתיה בראון, מנהלת הסוכנות לאכיפת תשלום דמי מזונות במחוז בטלר באוהיו. על גבי הפוסטר מופיע גם מספר חינם לדיווח על מקום הימצאם של ההורים הפושעים.

הרעיון עלה במוחה של בראון, לדבריה, כאשר ראתה שלפיצה שהזמינה היה מצורף קופון. "אם הם יכולים לצרף קופון לקופסה, למה לא פוסטר שלנו?", אמרה המנהלת חדת המחשבה. הפרויקט נמשך מאז אוגוסט 2006 ומאז פורסמו תמונותיהם של 20 הורים סרבני תשלום. אחד מהם נתפס הודות למבצע.

שלמי כדי להוכיח שאת חיה

קופאית ברשות הרכבות הרומנית התבקשה לשלם סכום שווה ערך לשכר חודשי, כדי שהממשלה תאשר שהיא אכן חייה. פילופתיאה פופסקו הגישה בקשה לקבלת דרכון ואז גילתה שבשנת 2005 משרד הפנים רשם אותה בטעות כמתה וכל זכויותיה האזרחיות ניטלו ממנה. פופסקו פנתה למשטרה ואז נודע לה שעליה לשלם 500 ליי, כדי שזכויות האזרח יושבו לה.

משרד רישום האוכלוסין הודה בטעותו ואמר שפיטר את האחראי לטעות. פופסקו בת ה-55, שבהחלט התכוונה לעשות חיים בנסיעה לחו"ל למרות "מותה", הופנתה לרופא המשפחה שלה. הרופא, שקיבל מזמן את תעודת הפטירה שלה היה המום לראותה וטען שאיבד את קולו.

סטלין עדיין מפחיד

חברת גז מאוקראינה מצאה דרך מקורית לגבות חובות. החברה פרסמה ברחבי העיר דונצק פוסטרים של סטלין עם המסר הבא: "חברים, אתם לא בסרט. אלה החיים האמיתיים. כל מי שלא ישלם את חשבון הגז שלו ייענש". בעלי החברה אמרו שזו הייתה הדרך הטובה ביותר להפחיד את בעלי החוב מבלי לשלוח לביתם את המאפיה. בחברת הגז אומרים שהמעשה הצליח, אבל הוא גם עורר את זעמם של רבים הזוכרים את הרעב שסטאלין כפה על אוקראינה וחיסל כמעט שליש מאוכלוסייתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully