וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבולנסים גדולים לאנשים גדולים

26.3.2007 / 12:00

באוסטרליה מנסים להתמודד עם מגיפת השמנת היתר ממנה סובלת רוב האוכלוסיה. עכשיו האמבולנסים הותאמו למידות החדשות

מגיפת השמנת היתר באוסטרליה אילצה את משרד הבריאות לחדש את מלאי האמבולנסים במדינה, ולייצר אמבולנסים גדולים יותר שיוכלו להכיל את המטופלים השמנים. האמבולנסים החדשים שהושקו היום יוכלו לשאת אנשים כבדים בהרבה ממה שהתאפשר עד היום.

על פי סטטיסטיקות, כ-67% מהגברים האוסטרלים ויותר מ-50% מהנשים האוסטרליות מעל גיל 25 סובלים ממשקל עודף או מהשמנת יתר חמורה. קו המותן של האוסטרלים התרחב בצורה כל כך משמעותית, כך שאלונקות רחבות וכבדות יותר תופסות המון מקום באמבולנסים, שמסוגלים להסיע מטופלים שמשקלם המקסימלי מגיע ל-220 קילוגרמים. כבר לפני מספר שנים החלו להשתמש באוסטרליה בכיסאות גלגלים גדולים יותר. לחץ העבודה של שירותי הבריאות הוכפל מאז 2004 כתוצאה מהשמנת היתר והבעיות הבריאותיות שהיא גורמת.

ב-BBC דווח, כי במקרה שארע לאחרונה בסידני לקח לצוותי טיפול נמרץ כמה שעות להוביל גבר ששוקל 400 קילוגרמים ושבר את רגלו, מביתו לבית החולים. אנשי הצוות נאלצו להרוס חלק מביתו של האיש כדי להוציא אותו מהבית.

מומחים באוסטרליה מזהירים כי עד לשנת 2030 חצי מילדי המדינה יסבלו מעודף משקל או השמנה חמורה. בנוסף, דווח כי בבתי חולים ברחבי המדינה שוהים כרגע מטופלים בני שנתיים שכבר סובלים מהשמנת יתר חמורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully