וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבתי החולים נערכים לניקיונות פסח

25.3.2007 / 17:32

מדי שנה מגיעים לחדרי המיון ברחבי הארץ אנשים רבים שנפגעו כתוצאה משימוש לא נכון בחומרי ניקוי, במהלך הניקיונות לפסח

בכל שנה לקראת הפסח יש פניות רבות לחדרי המיון בארץ של אנשים שנפגעו בעת שעסקו בהכנות לקראת חג הפסח, רובם - בעקבות הנקיונות.

במרכז רפואי זיו בצפת קוראים למבוגרים להישמר ולשמור על בריאות הילדים והבוגרים בעת ההכנות לפסח, ומוסיפים צרור עצות ידידותיות למשתמש - ולילדים שלו.

לא לאחסן חומרי ניקוי בבקבוקי שתייה

מאחר ורוב הפגיעות הינן מחומרי ניקוי, מזכירים במרכז כי יש להשתמש בכל חומר ניקוי בנפרד ולהקפיד בשימוש לפי הוראות היצרן. במקרים רבים מוהלים כלור בחומרי ניקוי שונים, והפגיעות מתבטאות בצריבה בעיניים, צריבת העור וקוצר נשימה שנגרם משאיפת חומרים רעילים.

במקרה שהעין נפגעת מחומר ניקוי, יש לשטוף את העיניים בכמות רבה מאוד של מים. במהלך השטיפה על הנפגע להפנות את עיניו לארבעת כיווני המבט. בזמן הניקוי משתחררים לאוויר מרכיבים שונים של מוצרי הניקוי, ולכן מומלץ לאוורר את החדר.

כמו כן, אין לאחסן חומרי ניקוי בבקבוקי שתייה ויש להקפיד להרחיק את חומרי הניקוי מהישג ידם של ילדים, אשר מובהלים מדי שנה לחדרי המיון עקב שתיית חומרי ניקוי שהוריהם השאירו פתוחים או נגישים. מומלץ לאחסן את חומרי הניקוי במקום גבוה ונעול ולהרחיקם ככל האפשר מהישג-ידם של הילדים.

במקרה של שתיית חומר רעיל יש לפנות מיד לחדר מיון ולהעביר את הנפגע , יש להביא את מקור הרעל ממנו הורעל כך שהצוות הרפואי יוכל לאבחן ביתר קלות את אופן הטיפול שינתן לנפגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully