וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועם שליט: ההנהגה נכשלה בשחרור בני

25.3.2007 / 13:35

אביו של גלעד שליט אמר כי רה"מ אמר לו ששחרור בנו ייארך זמן, אך כעבור 9 חודשים אין כל התקדמות. "סוסים כושלים יש להחליף"

על רקע דברי ראש הממשלה אהוד אולמרט הבוקר, שטען שיו"ר הרשות הפלסטינית אבו-מאזן הפר את הבטחתו לשחרר את החייל החטוף גלעד שליט לפני הרכבת ממשלת האחדות, אמר אביו של החייל, נועם, כי אי שחרור בנו נובע גם מאוזלת ידה של ההנהגה הישראלית.

"כשישבנו אצל לשכת ראש הממשלה כשבועיים לאחר החטיפה, הוא הכין אותנו כי העניין ייקח זמן", אמר נועם שליט בראיון לגלי צה"ל, "אך היום, תשעה חודשים אחרי, למעט הבטחות וספינים, אין התקדמות". לדבריו שליט, "כעת פג התוקף, הגיע הזמן שראש הממשלה יוכיח את עצמו, כי בינתיים, במבחן התוצאה הוא נכשל.

"למצוא סוסים נמרצים יותר"

שליט טען גם, כי על הפלסטינים מוטלת החובה לעשות הכל על מנת לשחרר את בנו. "צריך שניים לטנגו" אמר שליט, "יש המון הבטחות מצד הפלסטינים שלא קוימו ועלינו לדרוש אותן". עם זאת אמר שליט, בדיונים על שחרור גלעד "אסור לנו להפעיל שיקולים של עסקאות נדל"ן. אסור לנו להתמקח על מספרים ומחירים".

משנשאל שליט מה להערכתו צריך לעשות, הוא ענה ש"בתום תשעה חודשים הסוסים הקיימים כשלו ויש להסיק מסקנות". לדבריו, "אולי צריך להחליף את הסוסים שלא מסוגלים לסחוב, בסוסים נמרצים יותר, יצירתיים יותר". הוא הבהיר שבכך הוא מתכוון לצוותי ניהול המשא ומתן. שליט הוסיף, כי "אחרי כל כך הרבה זמן צריכות להגיע תוצאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully