וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט: אאבק לבחירת פרס לנשיאות

25.3.2007 / 11:33

יממה לאחר שגורמים בקדימה טענו שאולמרט עשוי להסיר את תמיכתו בפרס, מכחיש רה"מ את הדברים: "אין מועמד ראוי ממנו"

ראש הממשלה אהוד אולמרט אמר, כי יאבק "בכל הכוח לבחירתו של שמעון פרס לנשיאות". זאת, לאחר שבכירים בסיעת קדימה טענו שעדותו של המשנה לראש הממשלה שמעון פרס בפני ועדת וינוגרד פגעה כביכול בסיכוייו להיבחר לנשיאות המדינה מטעם התנועה.

ראש הממשלה הכחיש את הדברים, לפיהם לאחר ביקורת שהטיח בו פרס הוא החליט שלא לתמוך בו לנשיאות. בגלי צה"ל דווח, כי אולמרט קרא הבוקר את הפרסומים והחליט להבהיר באופן ברור, כי "אין מועמד אחר שמבחינתי מתאים יותר לנשיאות המדינה". לדבריו, הוא מתכוון להביא לאישור סיעת "קדימה" את מועמדתו לנשיאות.

פרס אמר היום בנוגע להדלפות עדותו מוועדת וינוגרד, כי הוא שוחח בגילוי לב בפני הוועדה מפני שסבר שדבריו "יישארו בתוך אולם הישיבות".

"שמח שבעבודה קיבלו קצת שכל"

אולמרט התייחס גם בדבריו להודעתו של ח"כ עמי אילון (עבודה) לתמוך במועמדותו של פרס לנשיאות המדינה. לדברי אולמרט, "אני שמח שבמפלגת העבודה קיבלו קצת שכל ושגורמים במפלגה החליטו לתמוך במועמדותו של פרס לנשיאות".

המועמד לראשות "העבודה" עמי אילון אמר אמש, כי יתמוך בפרס. הוא הסביר את דבריו ואמר שהוא קורא לחבריו במפלגה שלא להצביע לקולט אביטל, כדי שלא להגדיל את סיכוייו של מועמד "הליכוד", רובי ריבלין, להיבחר לנשיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully