וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחות שכולות: לא לבחור בפרס לנשיא

25.3.2007 / 11:11

פורום המשפחות השכולות של מלחמת לבנון השניה פנה לחברי הכנסת, בבקשה למנוע את מינוי פרס לנשיא, לאור עדותו בוועדת וינוגרד

פורום המשפחות השכולות של [[מלחמת לבנון השניה]] פנה במכתב לחברי הכנסת במטרה לשכנע אותם שלא לבחור בשמעון פרס לנשיא. במכתב נטען, כי "אנו - משפחות שנתנו את היקר להן מכל במלחמת לבנון השניה, פונים אליך בתור נבחר ציבור לגלות אחריות חברתית וציבורית ולעשות כל שביכולתך בכדי למנוע את מועמדותו ומינויו האפשרי של המשנה לראש הממשלה שמעון פרס לנשיא הבא של מדינת ישראל".

עוד נאמר, כי "אנו סבורים שעדותו של שמעון פרס בפני ועדת וינוגרד, כפי שחלקים ממנה התפרסמו בימים האחרונים, מעוררת תהיות בנוגע לכישוריו כמדינאי בכיר אך יותר מכל, חושפת התנהלות פסיבית וחסרת אחריות שאיננה הולמת אדם במידותיו".

בסוף השבוע שעבר הגיב פורום המשפחות השכולות של מלחמת לבנון השניה על עדותו של פרס בוועדת וינוגרד וטען כי העדות "נגועה באינטרסים פוליטיים צרים, שנועדו לשמר את מעמדו של פרס בממשלה", וציינו כי "לו תרגם פרס את דעותיו למעשים, ייתכן שניתן היה להציל חלק מהרוגי המלחמה".

המכתב נחתם בפניה ברורה ואישת לחברי הכנסת: "כעת, עליך מוטלת האחריות לפעול מתוך המנדט שהעניקו לך בוחריך ולמנוע את מינוי של מי שגילה רפיון בזמן אמת, מלהפוך ולהיות 'האזרח מספר 1'. את הנורמה החדשה של אחריות נבחר הציבור למעשיו, נתחיל מנקודה זו, לפני שיהיה מאוחר מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully