וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב שכול: אשבות רעב עד שאולמרט יתפטר

25.3.2007 / 9:38

אליפז באלוה, אביו של נדב שנהרג בלבנון במלחמת לבנון השניה: ראש הממשלה מנותק, אטום ולא משחרר אותנו מעונשו

אליפז באלוה, אביו של נדב שנהרג במלחמת לבנון השניה, החליט לצאת באופן גלוי נגד ראש הממשלה אהוד אולמרט, והודיע שהוא פותח בשביתת רעב עד שיתפטר. החלטתו של באלוה נובעת, לדבריו, ממחדלי המלחמה ומחקירות השחיתות בהם מעורבים מספר שרים ממפלגת השלטון.

במכתב בו מסביר באלוה את צעדו הוא כותב: "זימן לנו גורלנו ראש ממשלה ציני, שאינו מתייחס לדרישת 97% מהעם, שלא אכפת לו מכאבם של הורים שאיבדו את היקר להם מכל, שהטביע אותנו בים של שחיתות וייאוש שלא ידענו כמוהו, ראש ממשלה אטום לב שאינו שועה לתחנונינו מאז תום המלחמה ואינו משחרר אותנו מעונשו, ולא מעונשו של שר הביטחון שהוא מינה כאקט של זלזול באומה כולה".

שביתת הרעב של באלוה, שהחלה ביום שישי בשעה 12:00, אמורה לעבור היום לירושלים, אל מול משרדי ראש הממשלה. באלוה ציין, כי הוא מתכוון להמשיך את שביתת הרעב עד שראש הממשלה יתפטר. לדבריו, זוהי "שביתת רעב - רעב למנהיגות אחרת, רעב למדינת ישראל כמו שאנו אהבנו אותה - לפני בוא המזיקים והמושחתים חסרי הבושה שבראשנו". באלוה קרא "לכל מי שיושב בביתו ומרגיש בגרונו את המחנק הזה בגרון, לקום ולהצטרף למחאה בגן הורדים".

נדב באלוה שנהרג בקרב במארון א-ראס בתאריך 20 ביולי 2006 הוא בנם בכורם של תמי ואליפז באלוה. נדב באלוה היה יליד העיר כרמיאל ולוחם ביחידת "אגוז". הוא היה בן 21 במותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully