וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקמה ועדה לחקירת התקלה במטוס אל על

25.3.2007 / 12:11

עשן עלה בתא הטייס של טיסה LY347 לציריך בשל חומר ניקוי שנשאר במנוע. במטוס היו 123 נוסעים, לא היו נפגעים

בנמל התעופה בן גוריון הוכרז הבוקר מצב חירום, לאחר שעשן החל לצאת מתא הטייס של מטוס אל-על בטיסה LY347 , בזמן שהמריא לכיוון [[ציריך]].

המטוס, שעליו 123 נוסעים וששה חברי צוות, נעצר על מסלול ההמראה שניות לאחר תחילת הארוע. במטוס שררה בהלה גדולה, אך צוות הטיסה הרגיע את עשרות הנוסעים.

כוחות גדולים של מגן דוד אדום ויחידות חילוץ נוספות הוזעקו למקום. מגלשות החירום הצמודות לדלתות המטוס נפתחו דקות ספורות לאחר האירוע.

מאל על נמסר לוואלה! חדשות, כי מטוס 737 של אל על, טיסת 347 לציריך, הפסיק את ההמראה משדה התעופה עקב ריח עשן שמקורו בחומר חיטוי שנשאר במנוע לאחר טיפול שגרתי שנערך בסוף השבוע. מטעמי בטיחות הצוות החליט לפנות את הנוסעים דרך מגלשות החרום, לכולם שלום. בשעות הקרובות תמצא אל על פתרון להטסת הנוסעים לציריך".

כתב "הארץ" זוהר בלומנקרנץ מוסיף:

משרד התחבורה הקים ועדת בדיקה שתחקור מדוע חדר עשן לתא הנוסעים במטוס. כל הנוסעים, למעט 13 שכבר דאגו להם לטיסות חלופיות, המריאו לציריך במטוס חלופי כעבור שלוש שעות. המדובר בטיסת "קוד שרינג" של אל-על עם חברת "סוויס", שבה חברה אחת מפעילה את הטיסה גם עבור החברה שנייה. 30 נוסעים בטיסה היו נוסעיה של חברת סוויס. הטיסה הבאה של חברת סוויס ממריאה רק בארבע אחרי הצהריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully