וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוש ספייס לא נרתעת: "ההתעללות קשה, אבל אני הולכת כדי לעודד את בעלי"

15.6.2000 / 16:55

ויקטוריה אדמס אומרת כי תמשיך ללכת למשחקי הנבחרת האנגלית ביורו 2000, למרות השתלחויות המעריצים בבעלה דיוויד בקהאם

ויקטוריה אדמס, הלא היא פוש ספייס, סיפרה אמש על הפחדים והחששות לאחר ההתעללות המילולית של אוהדי אנגליה בבעלה, כוכב מנצ'סטר יונייטד דיוויד בקהאם, במשחק נגד פורטוגל. "זה קשה, זה מפחיד אבל אני רוצה לתמוך בו" ו"אני מנסה להתעלם אבל זה קשה לי להגיע למשחקים" היו רק אחדות מתגובותיה של אדמס לאחר ההשתלחויות הקשות של אוהדי בריטניה בבקהאם. היא אמרה שזה קשה, אבל בשביל לעודד את בעלה היא תמשיך להופיע במשחקיו.

במשחק הכדורגל ביום שני הפסידה נבחרת אנגליה לנבחרת פורטוגל. עם תום המשחק החלו אוהדי נבחרת אנגליה להתגרות בבקהאם, ובין השאר צעקו "אשתך זונה" ו"הלוואי שהילד שלך ימות מסרטן". בקהאם הניף לעברם אצבע משולשת, ויצא מהמגרש.

ויקטוריה אדמס תמכה כמובן בפעולת בעלה ואמרה שעשה את שעשה בגלל הדברים הפוגעים שנאמרו עליה ועל בנם. היא הוסיפה כי במשחק המדובר היא ישבה רחוק מהאוהדים שצעקו לעבר בעלה ולא יכלה לשמוע את הדברים. פוש ספייס מעידה על החששות להופיע במשחקה הבא של הנבחרת האנגלית. היא מגינה על בעלה: "דיוויד סובל הרבה. הוא מתרוצץ במשך 90 דקות ובסוף זה מה שקורה, בסוף המשחק הוא הלך להודות לאוהדים שבאו לעודד וזו התודה שהוא קיבל".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully