וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלמידה התלוננה על מעשה מגונה של מורה

23.3.2007 / 13:51

תלמידה מת"א טוענת שמורה ליטף את רגלה בשיחה, לאחר שהתבשרה על סילוקה מהלימודים. התיכון: התלמידה בדתה את הסיפור

תלמידה בתיכון בתל אביב התלוננה לפני מספר ימים, כי בשעה ששוחחה עם מורה, הוא ליטף את רגלה כשהיא לבושה בחצאית מיני. השיחה עם אותו מורה התנהלה לאחר שהתלמידה התבשרה כי הוחלט לסלקה מבית הספר בשל בעיות משמעת. התלמידה סיפרה כי היא פרצה בבכי בשעת השיחה, והמורה ליטף את רגלה.

"הייתי עם חצאית מיני והמורה שם עלי יד, היד נכנסה אפילו קצת מתחת לחצאית שלי, כי היא היתה ממש קצרה. אמרתי לו: 'מה אתה נוגע בי?', קמתי והלכתי, כבר לא היה לי אכפת מה יש לו להגיד", סיפרה הנערה לעיתון "זמן תל אביב". התלמידה דיווחה על המקרה לגורמים בבית הספר ובעיריית תל אביב, אולם לא התלוננה במשטרה.

המורה מכחיש בתוקף את ההאשמות נגדו, ואמור כי מעולם לא ניסה לשלוח יד לעבר רגלה. גורם במערכת החינוך אמר, כי התלמידה ניסתה למשוך את האש ממנה למורה, משום שידעה כי כי היא עתידה להיות מסולקת מהלימודים.

דובר עיריית תל אביב הלל פרטוק אמר בתגובה, כי "המורה המדובר הוא איש חינוך מהמעלה הראשונה שעושה עבודה טובה עם אוכלוסית תלמידים לא קלה. אנו נותנים בו אמון מלא". עוד דווח, כי המורה מתכוון להגיש תביעת דיבה נגד אביה של הנערה, משום שהאחרון כתב מכתב בו הוא מייחס למורה מעשה מגונה בבתו, ושלח אותו לגורמים רבים.

בתיכון טוענים כי מבירור שנערך עולה שהתלמידה בדתה את הסיפור. בימים הקרובים יערך לה שימוע, וכנראה שתסולק מהתיכון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully