וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה: 107 הרוגים במכרה, אין סיכוי לניצולים

21.3.2007 / 11:05

אחרי יומיים של ניסיונות חילוץ בעומק 300 מטרים, טענו כוחות החילוץ שאין סיכוי למצוא נעדרים בחיים. פוטין הכריז על יום אבל לאומי

כוחות החילוץ ברוסיה טוענים, כי אפסו הסיכויים למצוא ניצולים בהריסות מכרה הפחם שקרס בסיביר, וגרם למותם של 107 בני אדם. צוותי החילוץ מנסים למצוא שלושה כורים שנעדרים מאז הקריסה של המכרה בעומק 300 מטרים מתחת לפני השטח במכרה אולינובסקיה.

ניקולאי קוטין, ראש הוועדה שחוקרת את האסון, אמר לטלוויזיה הרוסית, כי הסיכויים למצוא ניצולים הולכים ופוחתים, מכיוון שפיצוץ הגז שגרם לקריסת המכרה, הוביל למותם הכמעט מיידי של השוהים בו.

באתר המכרה התגודדו מאות מבני משפחותיהם של ההרוגים והמתינו לזיהוי ודאי של הגופות. נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, הכריז על יום אבל לאומי לזכרם של 175 הרוגים בשלושה אסונות ברוסיה בשלושת הימים האחרונים. פוטין פתח את ישיבת הממשלה במוסקבה בדקת דומיה לזכר ההרוגים: 107 הרוגים במכרה, 62 הרוגים בשריפה בבית אבות ליד הים השחור, ו-6 אנשים שמתו בתאונת מטוס בסוף השבוע.

"אתה חייב לעשות כמיטב יכולתך לחקור ולרדת לעומק הנסיבות (שהובילו למקרים) ברמה הגבוהה ביותר, ולהסיק את המסקנות המתבקשות", אמר פוטין לראש הממשלה הרוסי מיכאיל פרדקוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully