וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות השביתה - טיסות ממריאות מנתב"ג

21.3.2007 / 15:34

עשרות בקשות הוגשו להסתדרות לאשר נחיתה והמראה של טיסות מסיבות הומניטריות. אושרה נחיתת תרומת מח עצם

למרות השביתה הכללית שהחלה היום ובמסגרתה מושבת גם נתב"ג, טיסות רבות נוחתות וממריאות. רועי היה אמור לטוס היום לציריך וכבר היה מוכן להישאר בישראל יום נוסף. למרות זאת הוא הגיע לנתב"ג, וגילה כי טיסתו ממריאה כרגיל. בשיחה עם וואלה! חדשות אמר: "שדה התעופה מלא באנשים וטיסות רבות ליעדים שונים יוצאות ונכנסות".

בעקבות פתיחת השביתה הכללית במשק הבוקר, הוגשו היום להסתדרות עשרות פניות להפר את השביתה מסיבות הומניטריות. כל הבקשות נוגעות לנחיתה ולהמראה של טיסות בשדה בנמל התעופה בן גוריון.

ועדת החריגים של ההסתדרות אישרה נחיתה למטוס שעליו תרומת מח עצם מניו יורק לחולת סרטן. כמו כן אושרה כניסתו של למנתח אמריקני דרך מעבר גבול יבשתי מירדן לבית החולים בלינסון בפתח תקווה כדי לבצע שלושה ניתוחים.

משרד החינוך פנה להסתדרות בבקשה לאשר את נחיתתם מחר לפנות בוקר של כ-900 תלמידים מסיור בפולין ובקשה לדון בנושא במהירות מכיוון שלא נותרו עבורם מקומות פנויים במלונות. כן אושרה טיסה עליה אישה הנמצאת בטיפולי הפריה.

בתוך כך דווח, כי מנכ"ל רשות שדות התעופה גבי אופיר ביקש מיו"ר ההסתדרות עופר עיני לאשר למטוסים הנושאים סחורה חקלאית לייצוא לצאת את הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully