וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרילין מונרו מורעלת?

שי אילן

19.3.2007 / 17:31

ה"טלגרף": במאי אוסטרלי גילה מסמך של ה – FBI לפיו הייתה קנוניה להרעילה. במסמך נרמז שרוברט קנדי היה היוזם

יתכן שמסמך של ה – FBI מאשר את מה שחובבי תיאוריות קונספירציה אמרו שנים: מרילין מונרו חוסלה. במסמך שסיווגו הסודי הוסר לאחרונה כתוצאה מחוק חופש המידע ונתגלה על ידי הבמאי האוסטרלי פיליפ מורה, מתוארת קנוניה שנועדה לנצל את חולשתה של מונרו ו"לסייע לה" למות.

הסיבה המדויקת לרצון להרוג את מונרו לא מצוינת במפורש, אבל נרמז במסמך שמרילין מונרו איימה לחשוף את דבר הרומן שלה עם רוברט קנדי ואת הרפתקאותיהם המיניות. קנדי, אז שר המשפטים, לא התכוון לעזוב את אשתו כפי שהבטיח לה. הרומן המקוטע בין השניים כלל אורגיות ויחסים דו מיניים.

השחקן הבריטי פיטר לופורד, מעושי דבריו של פרנק סינטרה שהיה מיודד עם מונרו, היה נשוי לאחותו של קנדי. לופורד ידע שמונרו מתכננת לביים התאבדות, כדי לזכות באהדה. הוא פנה לפסיכיאטר של מונרו, שהיה בסוד העניינים כדי שירשום לה מספר רב של כדורי שינה. לפסיכיאטר, על פי הדברים, לא הייתה כל סיבה אחרת לרשום למונרו 60 גלולות, משום שהוא ראה אותה לעתים קרובות.

עוזרת הבית של מונרו, שגם היא הייתה חלק מהקנוניה, הניחה את בקבוק הגלולות על השידה ליד מיטתה. מונרו סמכה על כך שעל פי התאום מראש, היא תתגלה בזמן ותוכן הקיבה של יישאב. אבל בשעה היעודה איש לא גילה את דבר נטילת הגלולות של מונרו, בכוונה תחילה לגרום למותה. באותו יום התקשר רוברט קנדי לפיטר לופורד, לוודא שמונרו מתה. לופורד שוחח עם מונרו וזמן מה אחר כך התקשר שוב, לוודא שהיא אינה עונה.

הבמאי פיליפ מורה אמר לתקשורת שהוא משוכנע בכך שהמסמך אמיתי. השאלה לדעתו, היא האם אויביו של קנדי שתלו את המידע בכוונה כדי לפגוע בו, או שאנחנו מתקרבים לגילויה של אמת היסטורית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully