וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד בתיכון בת"א: התחכך ערום באשת סגל

17.3.2007 / 14:55

איש סגל חשוד שניסה להפשיט עמיתה לעבודה בחדר נעול, והתחכך בה ערום. במקביל, מורה שניהל רומן עם תלמידה מבקש לחזור ללמד

משטרת מחוז תל אביב חוקרת תקיפה מינית, שהתרחשה על פי החשד באחד מתי הספר התיכוניים בעיר. בעיתון "זמן תל אביב" דווח כי איש סגל חשוד שתקף מינית אשת סגל ביום האחרון של חופשת פורים. החשוד זימן את אשת הסגל, שעובדת תחת אחריותו על בסיס קבוע, לבוא לעבודה בבית הספר כדי לסייע לו בעבודה.

אף על פי שמדובר ביום חופש, עובדי עירייה עבדו במקום וכך שערי המוסד היו פתוחים. איש הסגל פתח את אחר החדרים בבית ספר בעזרת מפתח שברשותו, והשניים נכנסו אליו כדי להתחיל לטפל בעבודות שבגינן הוזעקה העובדת.

על פי החשד, בשלב מסוים איש הסגל נעל את הדלת, התפשט מבגדיו, וניסה להפשיט את הצעירה בכוח, אף שהתנגדה. האיש הצליח להפשיל את מכנסיה, והחל להתחכך בה בעודו ערום. האשה, בשנות העשרים לחייה, הייתה שרויה בהלם דקות אחדות, ולאחר מכן קראה לו לחדול ממעשיו. הוא אכן חדל ממעשיו, התלבש, ופתח את הדלת. אז, הוא אפשר לצעירה לצאת מהחדר, וליווה אותה תלחנת האוטובוס הקרובה.

הצעירה נסעה משם נסערת למקום עבודתה הנוסף, תיכון אחר בעיר, שם סיפרה על שהתרחש. הנהלת התיכון דיווחה על כך לאגף החינוך בעיריית תל אביב. בבירורים שנערכו, איש הסגל סרב בתחילה לשתף פעולה, ולאחר מכן הכחיש את שיוחס לו. ביום שלישי השבוע החליטה אשת הסגל להגיש תלונה במשטרה.

בהנהלת התיכון הוחלט לעת עתה להשעות את איש הסגל מעבודתו עד גמר הבדיקה, כדי שהשניים לא ייפגשו בעבודה. לדבריהם, הם רואים את המקרה בחומרה רבה, וממתינים למסקנות חקירת המשטרה והנחיותיה.

"היחסים היו בהסכמה מלאה"

במקביל, נחשפה השבוע פרשה נוספת שמסעירה את מערכת החינוך בעיר: מורה באחד התיכונים בעיר ניהל בעבר רומן בהסכמתה עם אחת התלמידות, וכעת מבקש לשוב לעבודתו. הקשר הרומנטי בין המורה לתלמידה החל לפני יותר משנה, ומשנתגלה הסיפור להנהלת התיכון שלימד בו נפתחה חקירה. התלמידה ומשפחתה בחרו שלא להגיש תלונה, שכן לדבריה היחסים היו בהסכמה מלאה.

זמן קצר לאחר שהפרשה נחשפה המורה יצא לשנת שבתון, ולאחרונה, בתום שנת השבתון, הוא מבקש לחזור ללמד בית הספר. על פי חוק, מעמדו, משרתו ותנאי השכר שלו נשמרים למורה בתום חופשה שכזו, אך לא בהכרח מובטח לו מקומו במוסד שבו לימד.

בבית הספר סוברים כי הרומן שהמורה ניהל היה מעשה לא מוסרי, וכי היו בהתנהלותו ניצול יחסי מרות. בהנהלת התיכון מתנגדים נחרצות לחזרתו, והודיעו כי אין בכוונתם לקלוט אותו. משרד החינוך והעירייה יצטרכו כעת למצוא פתרון הולם שכן המורה לא הועמד לדין על מעשיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully