וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרושה: גננת למדינת ישראל

16.3.2007 / 9:13

עמותת "בצחוק" מבקשת מהציבור למצוא גנן או גננת, שישליטו סדר בפעוטון של המדינה. בין המועמדים: זאב רוזנשטיין ואסתרינה טרטמן

הנאום התוקפני של ראש הממשלה אהוד אולמרט אתמול בערב, הצטרף לשורה ארוכה של אירועים, שנותנים את התחושה כי נבחרי הציבור שלנו עסוקים בעיקר במריבות.

אולמרט נגד ביבי (ונגד לבני, ונגד פרץ, ונגד לינדנשטראוס), פרידמן נגד ביניש, קצב נגד התקשורת, יורם מרציאנו נגד המאבטחים - וזוהי רשימה חלקית בלבד.

לאור המצב, החליטו אנשי עמותת "בצחוק" לקידום השמחה בישראל, כי המדינה זקוקה לגנן או גננת, שיעשו קצת סדר בגן הילדים של ההנהגה הישראלית. השבוע פרסמה העמותה מכרז למציאת "גנן/גננת למדינה".

הגנן או הגננת שייבחרו יצטרכו להתמודד לא רק עם הקטטות הרבות, אלא גם עם המנהגים הקלוקלים של מנהיגי המדינה. "נבחרי הציבור שכחו כיצד להתנהג. תרבות הדיון שלהם כוללת צרחות, רקיעות רגליים, נפנופים בידיים והרבה מאוד עצבים", מסבירים בעמותה.

עד כה הציע הציבור הרחב עשרות מועמדים לתפקיד הפדגוגי. באתר האינטרנט של העמותה הוצע לגולשים לדרג את המועמדים השונים. המועמד המועדף, נכון לעכשיו, הוא הזמר מייקל ג'קסון, ש"יודע איך להתעסק עם ילדים".

מועמדים מובילים נוספים הם זאב רוזנשטיין, שיטיל מורא על הילדים, וחברת הכנסת אסתרינה טרטמן, מכיוון ש"רק לה יש תעודת גננות מדופלמת מחוץ לארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully