וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתונאי מלוקסמבורג: "מלך בלגיה השתתף באורגיות עם ילדים"

27.8.2001 / 9:09

טוען כי המלך אלברט השני השתתף במסיבות מין בין השנים 80'-82', כשהיה נסיך; העיתונאי עומד לפרסם ספר על הפדופיליה בבלגיה וטוען כי ישנן שמועות שהמלך עשוי לפרוש בשל כך

עיתונאי מלוקסמבורג טוען שמלך בלגיה, אלברט השני, נהג לקחת חלק במסיבות מין שבהן נערכו אורגיות בהשתתפות ילדים בגילאי 12-14. העיתונאי, ג'ן ניקולא, עומד לפרסם ספר על פרשיות פדופיליה בבלגיה וחשף את הפרשה בראיון שהעניק ליומון האוסטרי "קוריר".

ניקולא טוען שהאשמותיו מבוססות על תיק חקירה של רשויות המשפט הבלגיות שנאסר לפירסום, אך הגיע לידיו. לדבריו, בשל פירסומו הקרוב של הספר ישנן שמועות בבית המלוכה הבלגי לפיהן המלך עומד לפרוש בקרוב ולהעביר את כס המלכות לבנו, הנסיך פיליפ.

לפי הטענות, בתיק החקירה מצויין "שחור על גבי לבן" שבין השנים 1980-1982 השתתף אלברט, שהיה אז נסיך, באורגיות שבחלקן השתתפו ילדים. ניקולא לא ציין אם המלך עצמו קיים יחסי מין עם הילדים. בחלק מהאורגיות השתתפו אנשים שקשורים לרשת הפדופיליה של מרק דוטרו, שנעצר ב-96' והואשם ברצח של ארבעה ילדים, אולם ניקולא הדגיש כי למלך אין קשר לדוטרו.

העיתונאי טוען שהסיבה העיקרית לכך שלא נפתחו משפטי ראווה נגד רשתות הפדופיליה בבלגיה, היא השתתפות המלך באורגיות. הוא סיפר כי הספר שיפרסם יכלול גם גילויים של מעורבות של פוליטיקאים בלגיים בכירים בניצול מיני של ילדים. הפוליטיקאים גם נסחטו בשל נטיותיהם המיניות. "מעריב" מדווח שבתחילת השנה שלח ניקולא מכתב למלך אלברט וביקש את תגובתו להאשמות נגדו בחקירה, אולם הוא לא קיבל תשובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully