וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביום א': אין שביתה, יהיו עיצומים

דוריה למפל

15.3.2007 / 7:05

האוצר הציע לארגון המורים "מו"מ ענייני" בתמורה להפסקת השביתות. השביתה המתוכננת להיום תתקיים כמתוכנן

ארגון המורים נוטה לקבל את הצעתו של אלי כהן, הממונה על השכר במשרד אוצר, לחזור ביום ראשון הקרוב לדיונים על הסכם עבודה חדש. לפי הצעתו של כהן, החזרה לשולחן הדיונים תחייב את הארגון להפסיק את השביתות האזוריות שהחלו לקיים בשבועות האחרונים. בד בבד, התחייב האוצר שלא לבקש מבית הדין הארצי לעבודה צווי מניעה נגד המורים השובתים.

דוברת ארגון המורים קרן שקד אמרה בשיחה עם וואלה! חדשות, כי כהן התחייב בכתב שהחל מיום ראשון האוצר יכנס "למשא ומתן אינטנסיבי וענייני" עם המורים, שבתמורה לו הוא מבקש להפסיק את ההשבתות המחוזיות. הסיכום עלה בשיחתו של כהן עם יו"ר הארגון רן ארז אתמול.

כרגע השביתות לא הסתיימו והשביתה שתוכננה להיום בתיכונים בצפון ובדרום מתקיימת. הפסקת ההשבתות תלויה בהחלטת מועצת ארגון המורים, שהיא גוף המונה 49 חברים שיצביעו על הצעתו של כהן ביום ראשון, מכיוון שלא ניתן היה לכנס את כולם בהתראה קצרה עוד היום. לדברי שקד, כ-50% מחברי המועצה כבר נתנו את הסכמתם לסיום השביתות ולחזרה למו"מ.

חשוב לציין, כי בסיכום המדובר עם האוצר מדובר על הפסקה של השביתות, ולא על הפסקת העיצומים – הפעילויות המתקיימות מחוץ לשעות הלימודים - כמו המרתונים לבגרויות, הטיולים השנתיים, התגבור לליקויי הלמידה והגדנ"ע. שקד התייחסה לדברים ואמרה כי "אני מבינה שזו בעיה לתלמידים, אבל המורים לא רוצים לעבוד בהתנדבות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully