וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ייתכן שאולמרט יאלץ להתפטר"

14.3.2007 / 0:05

כך סבורים גורמים בקדימה בעקבות המסקנות האישות הצפויות בדו"ח ועדת וינוגרד. הדו"ח יוגש כנראה אחרי יום העצמאות. במערכת הפוליטית מרוצים

גורמים בקדימה אומרים כי על המפלגה להתכונן לאפשרות שראש הממשלה [[אהוד אולמרט]] ייאלץ להתפטר מתפקידו בעקבות ההחלטה לכלול בדו"ח הביניים של [[ועדת וינוגרד]] מסקנות אישיות נגד ראש הממשלה אהוד אולמרט, שר הביטחון עמיר פרץ והרמטכ"ל דאז דן חלוץ. עם זאת, על פי הדיווח בערוץ 2, הדו"ח יכלול מסקנות מערכתיות בלבד, ולא אישיות.

בגלי צה"ל דווח, כי לדברי הבכירים בקדימה, יש להיערך במהרה להצבת מועמד אחר לראשות הממשלה, כדי שלא לאבד את השלטון לליכוד ול[[בנימין נתניהו]]. גורמים בלשכת ראש הממשלה כי יגיבו לדברים לאחר פרסום המסקנות. ככל הנראה, הדו"ח יוגש בסוף אפריל, אחרי יום העצמאות.

במטה המילואימניקים אמרו בעקבות החלטת הוועדה, כי "ועדת וינוגרד מתחילה לבצע את מה שהייתה צריכה לעשות מלכתחילה. עם זאת, על אולמרט ופרץ לא להמתין למסקנות ולהתפטר לאלתר".

אנשי [[התנועה לאיכות השלטון]] הביעו סיפוק מההחלטה ואמרו כי "יש חשיבות מכרעת לעובדה שהביקורת על שלושת האישים תהיה דווקא בנוגע להחלטה לצאת למלחמה".

"מנהיגי ישראל מושחתים וכושלים"

ח"כ [[אריה אלדד]] (איחוד לאומי-מפד"ל) אמר בתגובה, כי "על ראש הממשלה ושר הביטחון לארוז את מיטלטליהם כדי שמדינת ישראל לא תבזבז זמן נוסף בגלל המנהיגים המושחתים והכושלים שלה".

יו"ר [[מרצ]] ח"כ זהבה גלאון אמרה כי "החלטת הוועדה מעלה ביתר שאת את תוקף דרישתי מבג"ץ לפרסם את העדויות של ראש הממשלה, שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר, עוד טרם פרסום דו"ח הביניים. זאת, על מנת לסייע לציבור להגיע לחקר האמת באופן ישיר ובלתי אמצעי מן העדויות כפי שנשמעו בוועדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully