וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדת האתיקה הרחיקה את מרציאנו מהמליאה

12.3.2007 / 20:42

בעקבות התקרית במועדון "ריו" הוטלה על מרציאנו נזיפה חמורה - למרות שהוא זה שביקש מהוועדה לדון בעניינו, כדי "לקחת אחריות"

ועדת האתיקה של הכנסת החליטה היום להרחיק את ח"כ [[יורם מרציאנו]] (העבודה) מישיבות המליאה והוועדות עד צום מושב החורף של הכנסת. בקול ישראל דווח כי הוועדה הטילה הח"כ "נזיפה חמורה", בעקבות הקטטה במועדון ה"ריו" בה היה מעורב - ההחלטה החמורה ביותר שהיא יכולה לקבל.

כל זאת, למרות שמרציאנו היה זה שהגיש קובלנה לועדת האתיקה: הוא ביקש לקבל אחריות על התנהגותו במועדון בהרצליה, ופנה לוועדת האתיקה כדי שתדון בנושא - למרות שלא הוגשה לוועדה תלונה רשמית נגדו.

הפרשה החלה כשמאבטחים במועדון "ריו" בהרצליה, בו בילה מרציאנו, מסרו למשטרה תלונה על פיה הוא תקף אותם. לאחר מכן הגיש גם מרציאנו תלונה נגדית: לדבריו, הוא הותקף בידי המאבטחים. גם צלם שהיה במועדון התלונן במשטרה נגד מרציאנו ואחד מחבריו, בטענה שתקפו ואיימו עליו. והיום, גם נחקרה עוזרת פרלמנטרית שבילתה במועדון, לאחר שמרציאנו נישק אותה - אך היא סירבה להגיש נגדו תלונה.

מרציאנו ניסה לסיים את הפרשה בהתנצלות ופיוס עם המאבטחים בתיווך המשטרה - על מנת שלא להחשד בשיבוש הליכי חקירה - אולם זו לא עלתה יפה, במיוחד לאחר שנחשפה קלטת הוידאו מהמועדון, בו נראה מרציאנו מגדף את המאבטחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully