וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וליאני לא מספיק רפובליקני

שי אילן

12.3.2007 / 16:27

האתר YOUTUBE פרסם אתמול קטע קטע בו תומך ראש העיר לשעבר במימון ציבורי להפלות למעוטות יכולת. בימין שולפים ציפורניים

הקמפיין של רודי ג'וליאני בצרות צרורות. למרות ההתיישרות שלו ימינה בחודשים האחרונים, לקראת הבחירות והעמדה שאימץ נגד הפלות ונישואים חד מיניים, הוא יתקשה להתכחש לדברים שנראים כאן במפורש. בעת מסע הבחירות שלו לעיריית ניו יורק, הוא אומר במפורש שהוא בעד מימון ציבורי להפלות לנשים עניות. "אסור לנו למנוע מאישה להחליט בעצמה לגבי הפלה, בגלל שאין לה איך לממן אותה", הוא אומר בהקלטה.

באתר העיתון "אמריקן ספקטייטור" פורסם היום שבדו"חות המס של ג'וליאני מ-1994 ו-1998 מופיעות תרומות של 500 דולר ל"הורות מתוכננת", ארגון האחראי למספר הרב ביותר של הפלות בארה"ב. באתרים אמריקאים מתפרסמות התבטאויות ופעולות שונות של ג'וליאני למען הפלות.

זה לא הקושי הראשון בו נתקל הקמפיין של ראש עיריית ניו יורק לשעבר. לפני חודשיים נגנב יומנו של ג'וליאני, שהכיל תוכניות אסטרטגיות לקראת ההכרזה על מועמדות. אז נמסר תוכן היומן לעיתונות האמריקאית על ידי אחד ממתנגדיו של ג'וליאני מתוך המפלגה הרפובליקנית. ג'וליאני התלבט אם להגיש מועמדות, לאור העובדה שעמדותיו המתונות בנושאים חברתיים הן ידועות. הוא גם חשש שהעובדה שהוא נשוי בפעם השלישית תרתיע בוחרים.

אבל למרות המהמורות האלה, ג'וליאני מוביל בינתיים בסקרים על המועמדים האחרים בהתמודדות הפנים מפלגתית. בסקרים אחרים הוא גם מנצח בהתמודדות על הנשיאות מול הילרי קלינטון, המועמדת המובילה בין הדמוקרטים. פרשנים אחדים סבורים שזרי הגיבור שנקשרו לג'וליאני אחרי ה-11 בספטמבר מאפילות על ההסתייגויות. פרשנים אחרים אומרים שהבוחרים הרפובליקנים בארה"ב מוכנים היום למועמד מתון יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully