וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגריר ישראלי נתפס עם המכנסיים למטה

12.3.2007 / 10:18

צורי רפאלי, שגריר ישראל באל סלבדור, נמצא על ידי שוטרים מקומיים כשהוא שוכב בחצר ביתו, ערום ומצוייד באביזרי סאדו. מביך

מבוכה גדולה שוררת במשרד החוץ בימים האחרונים. זאת, בעקבות שערוריה דיפלומטית מביכה שעורר אחד מנציגינו באחת ממדינות אמריקה הלטינית. מדובר בשגריר ישראל באל סלבדור, בכבודו ובעצמו, צורי רפאלי, שנמצא לפני כשבועיים, על ידי המשטרה המקומית כשהוא שוכב בחצר ביתו, ערום, שיכור, ידיו קשורות, פיו סתום בכדור ועל גופו אביזרי לבוש המרמזים על מעורבות באקט סאדו-מאזוכיסטי.

"מעריב" פרסם הבוקר, כי השוטרים המקומיים, שביצעו סיור שגרתי באזור בית השגריר הישראלי, הופתעו לגלות מפי האדם שמצאו ערום, כי הוא שגריר ישראל במדינה. הם עזרו לו לחזור לביתו בשל מצבו. בעקבות התקרית החליטו בירושלים להחזיר את הדיפלומט הפרוע הביתה.

משרד החוץ: השגריר יסיים תפקידו

במשרד החוץ הספיקו לצבור ניסיון עם מעורבות דיפלומטים בתקריות מביכות ברחבי העולם, אך תקרית כה חמורה ויוצאת דופן, של דיפלומט בכיר במעמד של שגריר לא זכורה בשנים האחרונות.

כדי לאכוף את המשמעת בקרב נציגינו בתבל מעסיק משרד החוץ מלבד מבקר פנים, גם דיפלומט בכיר בתפקיד מפקח כללי ובמהלך השנה נערכות עשרות ביקורות בנציגויות כדי לנסות ולמנוע אירועים של עבירה על החוק, התנהגות לא נאותה עם כספים או של עבירות משמעת. המקרים המביכים מתרחשים לעתים בחו"ל, על אף העובדה שהמשרד מפעיל מנגנוני סינון ובקרה מהקפדניים שיש בשירות הציבורי בישראל.

ממשרד החוץ נמסר לוואלה! חדשות, כי "מדובר בארוע שאינו עולה בקנה אחד עם קוד ההתנהגות המצופה מנציגינו. המשרד רואה את המקרה בחומרה. עם הגעת המידע פעל משרד החוץ מיידית לבירור הנושא והוחלט כי השגריר יסיים את תפקידו ויחזור ארצה לאלתר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully