וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוליה ותום זכו ב'נולד לרקוד' 2

דפנה ארד

10.3.2007 / 23:47

הקהל החליט: יוליה היא הרקדנית הטובה ביותר מבין הארבעה שעלו לגמר. תום הגיע למקום השני, ויטוס איתה לניו יורק

יוליה איגלניק היא הזוכה בגמר 'נולד לרקוד' 2. למקום השני הגיע תום וינברגר, שיטוס איתה לניו יורק ויקבל אף הוא מילגה לשנה לבית הספר פרידנט - למרות שלא ניצח.

השופטים בחרו, אמנם לא פה אחד, בתום וינברגר כמנצח שלהם, אך משקל הבחירה הזאת היה רק 25 אחוזים, בעוד קולות הקהל היוו 75 אחוזים מההחלטה על הזוכה. הגדילה לעשות אונה הולברוק, שאמרה על תום כי הסולו שלו היה "הסולו הכי טוב בעונה, והוא גם רקדן שיכול לעשות הכל – חלום של כוריאוגרף". יוליה קיבלה 36 אחוזים מקולות הצופים.

עדי עמית, שהוחזרה לתוכנית באמצע הדרך בעקבות דרישת הקהל במסגרת פרק גלגל ההצלה, הגיעה למקום השלישי. איתי פרי, שהיה הרקדן המועדף על השופט עידו תדמור, הגיע למקום הרביעי. שניהם זכו בשיעורי ריקוד וטיסה לאירופה.

כל זאת - בספיישל סיום עונה ארוך ומלא באס.אם.אסים ומירי מסיקה, בו רקדו גם שופטי התוכנית - וזכו לשיפוט מומתק של עמיתם, דוד דביר.

כזכור, יוליה נקעה היום את קרסול ימין במהלך החזרות האחרונות לקראת תוכנית הגמר, והשתתפותה בתוכנית כמעט ובוטלה. לבסוף היא טופלה על ידי רופא הסגל האולימפי, ד"ר מקסים בורמן, והגיעה כדי לרקוד את הריקוד הסופי שלה בתוכנית - ריקוד שהביא לה את הנצחון.

יולה איגלניק מראשון לציון היא מתעמלת אמנותית בת 21, שנמצאת בתחום מאז גיל 6, ותמיד חלמה להיות רקדנית. בעבר היא ייצגה את ישראל בשתי אליפויות עולם.

(עדכון אחרון: 00:22)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully